Announcement

Collapse
No announcement yet.

Logo 550 sx VS Goblin 570

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logo 550 sx VS Goblin 570

    Eg sitter litt fast på å velge mellom Logo 550sx og Goblin 570, eg skal bruke 6s batteri. Kan folket her fortelle sine meninger og hvorfor!
    Ka modellene koster i innkjøp må ikke vurderes i valg, men derimot teller delepriser. ( It always going down in the end )

  • #2
    dette er å spøre folk vilken bil skal eg har : A6 eller V70
    begge heli er bra , dette blir ditt valg , vad du sinns som se ut bra før deg

    - LOGO-550-SX

    - GOBLIN 570

    begge kan køpas i Norge kit/deler : rcpro.no
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

    Comment


    • #3
      Originally posted by ragge1 View Post
      dette er å spøre folk vilken bil skal eg har : A6 eller V70
      begge heli er bra , dette blir ditt valg , vad du sinns som se ut bra før deg

      - LOGO-550-SX

      - GOBLIN 570

      begge kan køpas i Norge kit/deler : rcpro.no
      Prøvde å svare på den, men eg tok hinte da! xD Vist noen andre skulle hatt noen spesiell erfaring + - med en av heliene, fortell! Evt en link med noe info ang de.

      Comment


      • #4
        Kjøp den du synes SER kulest ut

        Goblin har nok litt lavere delepriser enn Logo.
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

        Anything worth doing is worth overdoing!

        Comment


        • #5
          Ville vurdert vekt og litt slikt også, goblin har jo en tendens til å bli noe tung sammenlignet med størrelsen den har.
          Rasmus Fauske
          TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
          http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

          Comment


          • #6
            Originally posted by Myhre View Post
            Eg sitter litt fast på å velge mellom Logo 550sx og Goblin 570, eg skal bruke 6s batteri.
            har du bestemt deg

            Originally posted by rfauske View Post
            Ville vurdert vekt og litt slikt også, goblin har jo en tendens til å bli noe tung sammenlignet med størrelsen den har.
            de er ganska likt i vekt på de två
            Logo flyklart = 2950g bruker 553mm blader
            G570 2400+750( batteri) = 3150g bruker 570mm blader
            Goblin 700 : vbar 5,3 pro
            Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

            HD 500 Cell : brain2

            DX9

            Comment


            • #7
              Originally posted by ragge1 View Post
              har du bestemt deg


              de er ganska likt i vekt på de två
              Logo flyklart = 2950g bruker 553mm blader
              G570 2400+750( batteri) = 3150g bruker 570mm blader
              Beklager sen respons. Det var ikke lett å velge mellom to helikopter i denne klassen, spesielt siden en helst burde hatt begge :P Men etter litt "research" havna valget på en Logo 550sx! Dette vil bli kjøpt inn i nærmeste fremtid, planen er å selge trex 700 som kit og bruke elektronikken på de i logoen. Da blir de Logo 550sx motor combo med Scorpion HKIII 4025-1100Kv, Castle creation phoenix ice hv120, ds610 på swash og ds650 på hale og Ganse ace 6s 5000mah. (Eg trenger ikke bedre servoer til nå, pågrunn av eg flyr kun sport og lett 3D og har desse liggende) Gyro blir Tags mini vist eg ikke får tak i en Tags01 V2.0.

              Skal muligens lage en byggetråd, men de får vi helt se når den tid kommer.

              Comment


              • #8
                Ds610 er bra nok til det meste. Er vel heller att folk vil ha noe mer fancy, ifølge logikken er jo anderledes og dyrere nødvendigvis bedre og logoen trenger ikke monster servoer for å fly bra uansett. Det er savox servoer som anbefales av Mikado, og ds610 spekuleres det normalt i att er en savox servo med annen branding.
                ---------------------------------------------
                Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                Mikado logo 600 3D Vbar
                Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                Comment


                • #9
                  Ha
                  Originally posted by jonoverraskende 426
                  Ds610 er bra nok til det meste. Er vel heller att folk vil ha noe mer fancy, ifølge logikken er jo anderledes og dyrere nødvendigvis bedre og logoen trenger ikke monster servoer for å fly bra uansett. Det er savox servoer som anbefales av Mikado, og ds610 spekuleres det normalt i att er en savox servo med annen branding.
                  Hmm, de var overraskende å høre. Noe eg kommer til å huske takk, for info !

                  Comment


                  • #10
                    For å si det på en annen måte: ds610 var levert til trex 700 før, og er vel anerkjent som en bra økonomi servo. For oss dødelige spiller det også liten rolle om servoen bruker 0.1 eller 0.08 sek på å gå 60 grader. Hastigheten venner du deg til uansett. Det viktige er att den er rask nok til att fbl systemet fungerer som det skal. Men på store kraftige modeller kan du nok regne med de blir litt svak for hard 3d. Og de er ikke ratet mer enn 6v.
                    ---------------------------------------------
                    Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                    Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                    Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                    Mikado logo 600 3D Vbar
                    Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                    Comment


                    • #11
                      Rundt her er alle fornøyd med 610 men dei nyere 615 har litt varierende resultat.
                      Rasmus Fauske
                      TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                      http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                      Comment


                      • #12
                        Her er en sammenligning av DS610 og Savox sc-1258. Vist DS610 er savox servo med ny branding, vil eg tru de er sc-1258. Kan de stemme?

                        Savöx SC-1258 Servo Specifications and Reviews
                        Align DS610 Servo Specifications and Reviews
                        Last edited by Myhre; 25-05-15, 23:25.

                        Comment

                        Working...
                        X