Announcement

Collapse
No announcement yet.

Så var selfie dronen et faktum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Så var selfie dronen et faktum

    Lily the camera er en selvflygende drone som følger deg hvorhen du går/sykler/padler osv. Kast den i lufta og den er i gang, og den kan til og med ta av og lande fra vann.


  • #2
    Det var virkelig et fremskritt for menneskeheten [emoji35] Sikkert mye bra teknikk som er artig å jobbe med, men jeg klarer meg veldig godt uten.
    Knut

    Diverse fly; de fleste med propell...

    Comment


    • #3
      Må da være veldig kult / praktisk om man vil lage noen kule filmer når man f.ex. er på tur / sport / etc.?

      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #4
        Den var heftig. Nå er det bare å vente på brukserfaringer med denne. Noen som vet noe om antatt pris?

        Comment


        • #5
          Så 1000$ oppgitt et sted på siden, så no billig leke er det ikke. Men de burde jo ha laget en mini versjon som selvopptatte frøkner kunne hatt i veska si, som de kan kaste opp og få bilder og filmer av seg selv fra nærmest alle vinkler isteden for å bruke denne teite selfie stanga.

          Comment


          • #6
            Attached Files
            Helikopter:
            T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
            Radio
            Spektrum dx 18

            Comment


            • #7
              Synes det er kult jeg... Regner med at senderen går på 2.4, noe som er litt kjipt.
              Hvis ikke ser jeg for meg å putte senderen i flyet og kaste Lily etter. Kan få noen fete hover-shots da vet jeg!
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #8
                Originally posted by Kyrre View Post
                Så 1000$ oppgitt et sted på siden, så no billig leke er det ikke. Men de burde jo ha laget en mini versjon som selvopptatte frøkner kunne hatt i veska si, som de kan kaste opp og få bilder og filmer av seg selv fra nærmest alle vinkler isteden for å bruke denne teite selfie stanga.
                I følge artikkelen på Teknisk Ukeblad: Teknisk Ukeblad - Nyheter om teknologi og norske teknologibedrifter
                --------
                Lily koster 499 dollar (3700 kroner) den første måneden den er i salg, men prisen dobler seg til 999 dollar (7500 kroner) i løpet av juni.
                -------
                Audun Johnsrud
                Nittedal - HMFK

                * Flyr divserse planker og noen visper.
                En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

                Comment


                • #9
                  Prisøkning på teknologi? Yeah- særlig.....

                  Comment


                  • #10
                    Ser av artikkelen i linken at de (selvfølgelig) har planer om en som er liten nok til å passe i lomma. Jeg tror kanskje at den kan bli en større salgs suksess enn denne store versjonen.

                    Comment


                    • #11
                      Dette er jo såååå gammelt....

                      MikroKopter hadde tracking i 2010-2011, den fulgte mobil telefonen.

                      Her er en liten fnutt fra 2011:
                      Last edited by Quadrocopter; 16-05-15, 20:45. Reason: multi-mikro-multi-mikro.....

                      Comment

                      Working...
                      X