Announcement

Collapse
No announcement yet.

frsky taranis x9d plus noen erfaringer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hei,

    Jeg har en Taranis X9E, det skal være samme software som D versjonen. Er det en enkel måte og legge inn Flight Modes i den?
    Eller, må det legges inn som en funksjon på hver kanal, mot en bryter?
    Last edited by Mr. Andersen; 17-02-17, 20:52.
    __________________________________________________ _______________________________________
    Frode Andersen
    www.haldenmodellflyklubb.no
    www.rcwings.no
    Sarpsborg Modellflyklubb
    _____________________________________________

    Comment


    • Vet ikke om X9E er lik Taranis plus , men jeg så en video på youtube hvor en hadde satt 5 eller 6 flight modes på 2 brytere
      Selv har jeg satt inn en 6 posisjons bryter for flight modes til min pixhawk ( har dog ikke kommet så langt at jeg har satt opp dette)

      Comment


      • Fikk omsider mine M9 fra Banggood. Flyttet over stikkene fra min Futaba FC-18, som hadde bryter. Måtte utvide åpningene nederst (5mm) og gjenge den ene opp til M4. Den med bryter festes med set-skrue. Plugget den inn i stedet for SE.

        Click image for larger version

Name:	IMG_2194.jpg
Views:	1
Size:	154.2 KB
ID:	616387

        Click image for larger version

Name:	IMG_2193.JPG
Views:	1
Size:	254.0 KB
ID:	616388
        Fred Larssen

        Comment


        • Trenger litt hjelp nå.
          Har satt opp et fly med ailerons med hver sin servo. Meningen er at jeg skal kunne bruke både flaperon og spoilerons.
          Har satt opp opp dette som en custom curves , slik at jeg bruker venstre slider LS for å bruke til dette. ( flaperon til ene siden og spoileron til andre ) Det ser ut som om dette fungerer på raioen i hvert fall. MEN jeg kunne tenkt meg å bruke en 2 posisjons bryter til å aktivere/deaktivere denne slideren.
          Noen tips på hvordan jeg skal sette dette opp?

          Comment


          • sitter å skal bestille mottager til ett nytt fly. men hva er egentlig forskjellen på x8r mottageren og xr8r bortsett fra pris og vekt.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment

            Working...
            X