Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hissig Blade 180 CFX selges med masse deler/oppgraderinger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hissig Blade 180 CFX selges med masse deler/oppgraderinger

    Har nå fått så mange microheli i stallen att jeg må kvitte meg med noe og siden jeg ennå kun låner en spektrum radio er det mest praktisk for meg å selge denne modellen.Den er ikke for nybegynnere da den er veldig hissig og beregnet på hard 3D flyvning med 3S lipo batterier.Helikopteret er knapt brukt.Jeg har oppgradert den med Metallservoer fra microheli, de originale følger med men trenger litt rep for å fungere, alle deler til dette er med.Hoverdrev er oppgradert til Lynx med metallhub + ett ekstra likt drev.Er masse reservedeler med, bildene taler sitt språk men kan nevne ett ekstra bladsett fra Lynx, mainshaft, feathering shaft, 2 stk originale hovedrev, hale bom ++Er kun merker på original bladene som står på nå etter en hard landing men ingen struktuelle skader på dem.Heliet er nå i tipp topp stand og leveres med 2 stk batterier i original forpakning.Her får du en ferdig oppgradert modell med bedre servoer, drev og mye ekstra deler og jeg vil gjerne ha ett seriøst bud med prisen jeg oppgir som utgangspunkt.Bare servoene her betalte jeg 67$ for pluss deler for sikkert tusingen.I en av posene ligger det og metallhus du kan plassere på toppen av original servoene for å få en mye sterke struktur på dem, originalt brekker innfestningen veldig lett på plasten her.Jeg finner ikke manualen men denne lastes lett ned fra HorizonHobby sin hjemmeside.Hører fra deg.

    More...
Working...
X