Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor handle Goblin deler?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor handle Goblin deler?

    Hei

    Hvor handler man Goblin deler raskest, foruten Rcpro?
    Rcpro har ikke landing gear support til 570. Bestilte feil del derfra, til 500. Passer det rett på 570 hvis jeg handler 500 skids også?
    Mvh Tommy Fosland
    Tromsø MFK

    Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

  • #2
    SAB - Goblin 570 - Rubin RC

    fast-lad.co.uk
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

    Comment


    • #3
      Rubin RC skulle har 300kr i frakt for den lille delen. Bestilte derfor fra Fast Lad, og må si meg meget imponert over leveringstid. Bestilte 25.06 og hadde varene i hus i går. Det kom selvfølgelig litt flere ting med i pakken når jeg først bestilte
      Mvh Tommy Fosland
      Tromsø MFK

      Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

      Comment


      • #4
        Noen andre steder og bestille fra enn de som er nevnt? Det er billigere og kjøpe fra rcpro enn fast-lad og rubinrc, men den siden er så treg og dårlig at jeg vet ikke om jeg gidder og legge igjen noen flere kroner der

        Skulle ønske elefun eller rcbatteri kunne begynt med SAB
        Align T-Rex 500 DFC PRO w/Microbeast
        SAB Goblin 500 w/Brain/Scorpion/SK/HW

        Comment


        • #5
          kan også køper frå her :

          Goblin Helicopters
          http://www.flying-hobby.com/
          404 Not Found
          Goblin 700 : vbar 5,3 pro
          Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

          HD 500 Cell : brain2

          DX9

          Comment


          • #6
            Hirobo + Robbe Futura + Miniature Aircraft
            World-of-Heli Ihr RC-Heli Onlineshop - WORLD-OF-HELI
            404 Not Found
            Goblin 700 : vbar 5,3 pro
            Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

            HD 500 Cell : brain2

            DX9

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bergersen View Post
              Noen andre steder og bestille fra enn de som er nevnt? Det er billigere og kjøpe fra rcpro enn fast-lad og rubinrc, men den siden er så treg og dårlig at jeg vet ikke om jeg gidder og legge igjen noen flere kroner der

              Skulle ønske elefun eller rcbatteri kunne begynt med SAB
              du for høre med rfauske om han skal har SAB i sinn shopen
              Goblin 700 : vbar 5,3 pro
              Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

              HD 500 Cell : brain2

              DX9

              Comment


              • #8
                Hvor pleier du og handle goblin deler ragge1? Ja trenger en bedre norsk forhandler
                Align T-Rex 500 DFC PRO w/Microbeast
                SAB Goblin 500 w/Brain/Scorpion/SK/HW

                Comment


                • #9
                  bruker ofte rubinrc og fastlad men vist krise og ingen har de deler eg trenger på lager så bruker eg Goblin Helicopters
                  Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                  Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                  HD 500 Cell : brain2

                  DX9

                  Comment


                  • #10
                    Grunnen til at rcpro er rimelige er nok at mye lager er fra da valutaen var mer positiv for import så om noen nye begynner å føre dei så blir det med dagens kurs og samme pris som alle andre steder.

                    MD har forøvrig mye rimeligere deler på sine heli
                    Rasmus Fauske
                    TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                    http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                    Comment


                    • #11
                      Eg og har ikke likt den wed side til rcpro sikert det Bergensen også siger i inlegg #4 , spørte han ( Emil ) om han skulle fixe på side men ingenting har sjedd , samma som mikronor side - eg gadd ikke så køpte allt mina compass deler frå utlandet
                      man vill har en side som er lett å finne det man se etter , som de fleste like din service Rasmus og din side er lett å navigera så varfør ikke har SAB også
                      Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                      Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                      HD 500 Cell : brain2

                      DX9

                      Comment


                      • #12
                        Er bare en vanlig magento side på en liten VM jeg kjører. Kunne godt vært kjappere men krever litt mer resurser da, magento spiser rimelig mye CPU cycles..

                        Men regner med rcpro har integrering mot alt mulig på nettsiden sin som gjør ting litt tyngre å bytte
                        Rasmus Fauske
                        TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                        http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by rfauske View Post
                          Grunnen til at rcpro er rimelige er nok at mye lager er fra da valutaen var mer positiv for import så om noen nye begynner å føre dei så blir det med dagens kurs og samme pris som alle andre steder.

                          MD har forøvrig mye rimeligere deler på sine heli
                          Ja kan tenke meg at grunnen er noe slikt, jeg kommer i allefall aldri til og handle noe mere fra rcpro hvis
                          prisene stiger der.

                          Hjelper ikke med billige MD deler når de ikke passer på Goblin

                          Originally posted by rfauske View Post
                          Er bare en vanlig magento side på en liten VM jeg kjører. Kunne godt vært kjappere men krever litt mer resurser da, magento spiser rimelig mye CPU cycles..

                          Men regner med rcpro har integrering mot alt mulig på nettsiden sin som gjør ting litt tyngre å bytte
                          Siden din er knallbra, lett og oversiktelig og kjapp ekspidisjon
                          Align T-Rex 500 DFC PRO w/Microbeast
                          SAB Goblin 500 w/Brain/Scorpion/SK/HW

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ragge1 View Post
                            bruker ofte rubinrc og fastlad men vist krise og ingen har de deler eg trenger på lager så bruker eg Goblin Helicopters
                            Takk for tipsene, kommer til og satse på fast-lad
                            Align T-Rex 500 DFC PRO w/Microbeast
                            SAB Goblin 500 w/Brain/Scorpion/SK/HW

                            Comment


                            • #15
                              Nå er endelig ny side på plass. Hobbyartikler - RCpro
                              Driver enda å tuner litt, så det skjer litt forbedringer daglig nå. Håper dere liker siden.
                              Emil Nilsen
                              www.rcpro.no

                              Comment

                              Working...
                              X