Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er AbsoluttHobby (Rchandel.no) et seriøst nettsted for kjøp av rc utstyr?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er AbsoluttHobby (Rchandel.no) et seriøst nettsted for kjøp av rc utstyr?

    Stiller spørsmålet av den enkle grunn at jeg bestilte noen batterier fra AH den 17.6.15 uten til nå å ha fått noen leveranse. Har purret flere ganger via deres nettside samt forsøkt å ringe det oppgitte nummeret - uten å ha fått noen tilbakemelding eller oppnådd kontakt. Selvfølgelig har de allerede tatt betaling. På meg virker en slik kundebehandling eller mangel på sådan, svært mistenkelig. Er det noen andre på dette forumet som har en annen erfaring? For meg er det nettstedet svartelistet "for ever"

  • #2
    Originally posted by BEB View Post
    Stiller spørsmålet av den enkle grunn at jeg bestilte noen batterier fra AH den 17.6.15 uten til nå å ha fått noen leveranse. Har purret flere ganger via deres nettside samt forsøkt å ringe det oppgitte nummeret - uten å ha fått noen tilbakemelding eller oppnådd kontakt. Selvfølgelig har de allerede tatt betaling. På meg virker en slik kundebehandling eller mangel på sådan, svært mistenkelig. Er det noen andre på dette forumet som har en annen erfaring? For meg er det nettstedet svartelistet "for ever"
    Den butikken har da gått konkurs etter hva jeg mener, correct me if I,m wrong. Høres ikke bra ut at du kan bestille varer og at betaling blir gjennomført.
    Terje Pedersen

    Indre Østfold Modellflyklubb

    91399490

    Comment


    • #3
      absolutt hobby gikk vel konkurs og ble kjøpt opp av rchandel.no hvis jeg ikke tar feil
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        nederst på siden til absolutthobby står det: Jaro Import Jahn Roald Johansen Treveien 9 4827 Frolands Verk Tlf. 41090617 - Foretaksregisteret 997060253MVA
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          Originally posted by tyor View Post
          nederst på siden til absolutthobby står det: Jaro Import Jahn Roald Johansen Treveien 9 4827 Frolands Verk Tlf. 41090617 - Foretaksregisteret 997060253MVA
          Ufattelig mye useriøst og rart ser det ut til. Holder meg til de store og proffe og er happy med det!
          Terje Pedersen

          Indre Østfold Modellflyklubb

          91399490

          Comment


          • #6
            Opprinnelige absolutthobby som lå på Hamar var seriøse, men gikk desverre konkurs i februar.
            Navnet ble kjøpt opp av jaro import i austagder, mens butikklokalene ble overtatt av RC-deler, som også har butikk på Strømmen utenfor Oslo.
            Har ikke handlet hos "nye" absolutt hobby...

            Comment


            • #7
              Hvor finner man rc-deler på strømmen?
              Audun Johnsrud
              Nittedal - HMFK

              * Flyr divserse planker og noen visper.
              En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

              Comment


              • #8
                Noen som vet om den fortsatt er der ?

                Strømsveien 48, 2010 Strømmen rett ved Strømmen Storsenter.

                Til nettbutikk - RC-deler
                Bfight 210
                De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                Phoenix RC Club

                Comment

                Working...
                X