Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp til å finne identitet på heli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Denne tråden dro frem smilebåndet, snakk om hårsår trådstarter.

    Litt som når min venn hadde tryna på segway, og det viste seg å ikke være segway men noe kinakopi som kostet noen få % av originalen, det i kombinasjon med å prøve å kjøre opp fortauskant var visst ingen vinner.

    Comment


    • #17
      Vil også anbefale å ikkje bruke kronasjer på dette heliet.
      Eg trur forresten dette er helikopteret er kjøpt på medlemstilbud som Coop Mega hadde i vår/vinter.
      Fleste slike helikopter har ikkje eit merke som folk kjenner til, iallefall ikkje et merke av kvalitet som blir diskutert i det forumet her.
      Har ein kompis som trudde han kunne ha glede av eit slikt som dette, det hadde han ikkje. Kan vere fordi eg flydde Raptor E550 og Align 450 ved sida av.
      Poenget er, han ga opp før han starta. Han såg på mine heli og tenkte at dette var eit alternativ som var billigt, men man får ofte det man betaler for.

      Om du er interessert i helikopterflyging eller trur du kan bli det, er det mange alternativ som ikkje koster allverdens av kroner.


      Eg kjøpte Align 450 pro, krasja det på maiden, bitt av basillen og lagt igjen massevis av penger i hobbyen
      Der fins mange alternativ og prisklasser, men vil tru at du kan finne eit i ditt prisområde og "bli fornøgd" med det (mye vil ha mer)
      Om eg fikk starte på nytt idag hadde eg kanskje starta med simulator og større heli, 550 eller 500. Men det er det mange forskjellige meininga rundt ka som er best å starte med.

      Kan love deg masse god hjelp på dette og liknande forum om du vil starte med denne hobbyen. Og ikkje starter på biltema, coop eller liknande.

      Og ja, ducktape, superlim, krympestrømper og andre ting er brukt for å fikse dyrere heli også.
      BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
      Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

      Comment

      Working...
      X