Announcement

Collapse
No announcement yet.

skrittet videre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • skrittet videre

    Hei, jeg lurer på om noen om dere vet om et fly/ type fly som er for de som vill ta et skritt videre innenfor modellflyfing. Jeg har en 3 kanals cessna 182, og det vil jeg si er et helt supert nybegynerfly . Men nå hadde de hvert kult å prøvd noe som er hakket mer avansert. så hvis noen hvet om et fly som er hakket mer avansert, så legg gjerne igjen en kommentar. håper på svar.

  • #2
    Med 3 kanaler, mener du at flyet ditt ikke har balanse ror? Og hvilken prisklasse ser du for deg?

    Comment


    • #3
      dette er flyet jeg har kyrre ( dette er min egen bruker, den andre er fellesbruker) http://rcbutikken.no/produkter/fjern...ett-pakke.aspx

      Comment


      • #4
        Da er jo neste spørsmål om du er ute etter et fly i samme størrelse eller om du vil ha noe større. Må nesten spørre for det er veldig mye å velge i på markedet. Vil du ha noe større bør du fortsatt holde deg til noe i nybegynner klassen, slike micro fly blir litt for simple. Et godt og rimelig fly er FMS Easy Trainer som kommer i to størrelser og selges av flere forhandlere, men det finnes mye annet, særlig om du er villig til å gå opp i pris til 2000 eller mer.

        Comment

        Working...
        X