Announcement

Collapse
No announcement yet.

Totalt oppgradert BLADE 200SRX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Totalt oppgradert BLADE 200SRX

    Vurderer å selge mitt totalt oppgraderte helikopter 200SRX fra Blade.Har skiftet alt av deler utenom elektronikken (halemotor, hovedmotor, fartregulator og mottaker) Delene er i aluminium og carbonfiber, levert av Rakon Heli.Helikopteret er som nytt, flydd 2 ganger, da motoren sviktet har fått ny på garantien og den er montert men ikke flydd med det er også noen små hakk i rotorbladet men nytt følger med. Følger også ekstra batteri + diverse reservedeler. Følger med 3 servoer 1 orginal og 2 blue-bird servoer + carbon anti rotasjon guide.Helikopteret koster 2795kr nytt med radio og har brukt ca 2000kr+ i oppgraderinger og deler. Selges da jeg har gått over til quatrocopter/drone.Kan leveres i koffert og som RTF med 6 kanals sender mot et lite tillegg i prisen. Pris for helikopter uten radio 1800 + fraktPris for Helikopter + Radio levert i koffert = 2000 + fraktKom gjerne med bud, men useriøse bud svares ikke.Litt om helikopteret:Helikopteret har Safe Mode/stabiliseringssystem Modellen har tre flightmodes eller flyinnstillinger:Nybegynner: Modellen har begrensede utslag og retter automatisk opp når du slipper stikkene.Viderekommende: Modellen har mindre begrensede utslag, og retter opp når du slipper stikken.Erfaren: Du har full kontroll uten begrensninger.I tillegg har radioen en panikk-knapp som retter opp modellen når/hvis du mister kontrollen.Link: http://shop.smallsize.no/product_inf...3ebOppgraderte deler:CNC Hardened Steel Spindle Shaft Set ($3.99)CNC AL Main Rotor Hub Set ($20.99)CNC AL Main Blade Grips Set ($27.99)CNC AL Swashplate Set ($28.99)CNC Delrin 120T Main Gear w/AL Hub Set ($18.99)CNC Solid Carbon Main Shaft w/AL Collar Set ($6.99)CNC AL and CF Main Frame Set ($64.99)CNC CF Landing Skid Set ($9.99)CNC AL Canopy Mount Set ($7.99)CNC AL Tube Tail Boom-Standard Length ($10.99)CNC AL Tail Boom Support Set ($12.99)CNC AL Horizontal Stabilizer Fin Mount Set ($10.99)CNC CF Tail Fin Set ($10.99)CNC AL Tail Motor Mount Set ($15.99)CNC AL Tail Propeller Adapter ($3.99)Airbrush Fiberglass Canopy. ($22.99)Tail Blade 82mm 3-Blade ($4.99)2 stk Brass Pinion 13T 0.5M/2.30/3.0 Bore ($3.99) Kan også vurdere quatrocopter/drone i bytte eller Sender/Radio (minst 6 kanaler og helst DSMX/DSM2).Ved rask avgjørelse 1700 for alt + frakt.Sender gjerne mot at kjøper betaler for frakt.

    More...

  • #2
    Er denne fortsatt til salgs?

    Hvis den er til salgs, så send meg en PM med noen bilder så skal jeg vurdere et mulig kjøp. (Du kan få epost-adressen min på PM)
    Jeg har en 200 SRX allerede, og har vurdert å oppgradere den med karbon-ramme og en del alu-deler
    Med den du har så trenger jeg ikke det, supert.

    Spørsmål til en eventuell PM:
    Har du flydd heliet etter oppgraderinger?
    Hva slags radio følger eventuelt med?
    Hvilken farge er det på kitet?
    Har den hatt noen krasj etter karbonramma ble montert? (Må spørre..)


    Takker!

    Mvh Bakstad
    Last edited by Bakstad; 15-09-15, 23:57. Reason: Rettet skrivefeil

    Comment

    Working...
    X