Announcement

Collapse
No announcement yet.

Avro Vulcan 1/12, by Tony Nijhuis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Hugo Strux View Post
    Hei!
    Sendte en mai og fikk til svar:

    1. For bestillinger under 150 Euro er fraktprisen 20 Euro+ 8 Euro i serviceavgift (eller noe sånt)

    2. For bestillinger over 150 Euro er frakten 20 Euro.

    I tillegg kommer tollbehandling og MVA. Med dagens valutakurser registrerer jeg at prisene på balsa ligger fra ca 33-40% av de mest populære norske forhandlerne. I og med at fraktprisen er på nivå med frakt på samme pakkestørrelse innad i Norge sparer man også penger uten å kjøpe hele regnskogen. I hvertfall mye bedre fraktpriseer enn å kjøpe fra UK. Så lenge kvaliteten på treverket er sammenlignbar er det vel opplagt hvor man bør handle.
    Det er bra løp å kjøp
    Ole Kr Follstad

    BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
    PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
    EF Extra 300 60"
    EF Extra 300 104" Eme120
    GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
    ESM Bearcat, NGH 38cc
    Phoenix p51D Mustang, Dle55
    Phoenix K8b, 1:2,5 6m
    Hangar 9 Piper cub 1\4
    Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

    Comment


    • #17
      Sendte mail med forespørsel om tilbud på materialer kutta i tommer (shortkit er i tommer, blir litt lettere mtp korrekte størrelser), og fikk et meget fordelaktig tilbud tilbake fra Jürgen. Tviler på at jeg noensinne kommer til å kjøpe balsa/tre i større mengder her hjemme igjen, de må jo ha en eventyrlig avanse på det...
      Propellen skal være på toppen!
      Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

      Comment


      • #18
        Originally posted by bjornal View Post
        .
        .
        Tviler på at jeg noensinne kommer til å kjøpe balsa/tre i større mengder her hjemme igjen, de må jo ha en eventyrlig avanse på det...
        Sammenlignet litt:

        Her hjemme
        The resource cannot be found.

        Hos naboen
        404 Not Found

        Tyskland
        fun-modellbau, Lasercut Holzbaukästen, RC, lasercut kits, scale zubehör,Flugzeuge,Schiffe

        Forskjellen er vel at de litt mere proffe utenlandske butikkene gir kvantums rabatt.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Ofly61 View Post
          Sammenlignet litt:

          Her hjemme
          The resource cannot be found.

          Hos naboen
          404 Not Found

          Tyskland
          fun-modellbau, Lasercut Holzbaukästen, RC, lasercut kits, scale zubehör,Flugzeuge,Schiffe

          Forskjellen er vel at de litt mere proffe utenlandske butikkene gir kvantums rabatt.
          Her er en annen tysk butikk som har nesten halve prisen av den du linket til.
          Balsabar Onlineshop - Balsa, Modellbausperrholz, Leisten, Abachi online kaufen
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment


          • #20
            Når jeg summerte det jeg har behov for av materialer til Meteor'en så kom det på ca 800 kroner hos modellers og ca 550 inkl frakt og norsk mva fra Balsabar... Og da var det custom størrelser i tommer og ikke bare lagt i handlekurven...
            Propellen skal være på toppen!
            Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

            Comment


            • #21
              ____________________________
              Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

              Comment

              Working...
              X