Announcement

Collapse
No announcement yet.

Veiledning ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bare å bestille fra International warehouse, jeg bestiller nærmest utelukkende derfra. Billigere deler og frakten er faktisk lavere også for fra EU varehuset skal de plutselig ha 76$ i frakt for så og si ingenting. Ikke tar det så mye lenger tid heller, vanlig postgang fra EU huset tar ofte alt for lang tid synes jeg.

    Comment


    • #17
      Takk for tips
      Første bestilling gikk smertefritt fra hobbyblogg, men når jeg skulle bestille på nytt hadde jeg ikke dekning på kontoen.
      Nå får jeg ikke til å betale for ordren så jeg får den sendt? Står bare; pay now, men når jeg trykker der kommer jeg liksom aldri fram til at det er betalt? Noen som har vært plaget med det samme?

      Comment


      • #18
        Originally posted by Jonas86 View Post
        Takk for tips
        .
        .
        Nå får jeg ikke til å betale for ordren så jeg får den sendt? Står bare; pay now,
        men når jeg trykker der kommer jeg liksom aldri fram til at det er betalt?
        .
        .
        Antar at dette vil hjelpe: Skriv opp / bokmerk alt du skal ha så kanseler du ordren og starter på ny.

        Comment


        • #19
          Gjorde det, men fikk ikke til å kansellere den forrige ordren...

          Comment


          • #20
            Originally posted by Jonas86 View Post
            Takk for tips
            Første bestilling gikk smertefritt fra hobbyblogg, men når jeg skulle bestille på nytt hadde jeg ikke dekning på kontoen.
            Nå får jeg ikke til å betale for ordren så jeg får den sendt? Står bare; pay now, men når jeg trykker der kommer jeg liksom aldri fram til at det er betalt? Noen som har vært plaget med det samme?
            Kredittkort er det eneste som hjelper når det ikke er dekning på kontoen
            Bfight 210
            De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
            De Havilland DH 2 skala 1/5,3
            Phoenix RC Club

            Comment


            • #21
              Men pass deg så du ikke plutselig blir et TV fjes på "Luksusfellen", kredittkort er farlig. Bortsett fra akkurat nå da når $'ern er på hele 8,5! Da begrenser kjøpslysten seg betraktlig.

              Comment

              Working...
              X