Announcement

Collapse
No announcement yet.

NY PRIS!! Kraftig Esc/Motor oppsett til 700/800 heli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NY PRIS!! Kraftig Esc/Motor oppsett til 700/800 heli

    Om du virkelig vil ha krefter å rutte med og er på jakt etter ett 14S oppsett til en av dine store modeller er dette en perfekt pakkeGår selvfølgelig kjempebra på 12SSelges fordi jeg har 2 av disse komboene og denne bare ligger i god kofferten min med helisnopEr en Scorpion HK4530 450KV Limited Edition som kun er testet 3 ganger, aldri flydd hardtNy pris på denne er ca 3300,- ink frakt men eks momsEsc er en svært lite brukt YGE 160A HV med heatsink, denne stammer fra en annen YGE esc som var tilpasset en smal ramme, derfor er festene slipt av på ene siden, har festet denne med strips av den grunnNy pris på denne er 3700,- på rcpro uten heatsink og eks fraktØnsker minimum 3600,- for denne pakken eks frakt som er under halvpris av hva jeg har gitt, husk motoren er som ny, esc er og svært lite flydd med, maks 25 turer uten smack 3DHører fra deg om dette frister Du velger selv om du vil ha billigste frakt metode eller forsikring og sporing på detteKan selvfølgelig selge Esc og Motor hver for seg

    More...
Working...
X