Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skala Fyresdal 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skala Fyresdal 2016

    Skala Fyresdal 2016. Høstens Vakreste eventyr!
    Alle er hjertelig velkommen til Fyresdal for å fly skala. Vi satser på godt oppmøte fra piloter som liker skala modeller.
    Ta med propell, jettfly og helikopter.
    Her blir det topp stemningen og godt humør.
    Skala Fyresdal 2015 ble en stor suksess, og tilbakemeldingene fra deltakerne var fantastiske. Dette måtte bli en tradisjon!
    Vi håper at så mange piloter som mulig tar seg tid til å komme, og bidra til å gjøre dette treffet til et minneverdig arrangement. Fredag 2.9.16 Starter vi med fri flyving. Vi gjør oppmerksom på at flyging på fredagen foregår på eget ansvar, og vanlige sikkerhetsregeler og flysone skal overholdes.
    Offisielt Skala stevne starter Lørdag morgen kl 10.00
    Registrering for deltagelse på showet startet på lørdag kl. 0900 - medlemsbevis i klubb tilsluttet NLF og modellflybevis kl. A/B (stormodell/turbin) skal forevises ved registreringen.
    Ang overnatting- Camping på området er mulig. Følg oversiktskart. Innkvartering kan starte allerede Torsdag 1.9
    Det blir matservering/kiosk , forhandlere og toaletter.
    Mvh Jone Birkelid
    Click image for larger version

Name:	032.jpg
Views:	1
Size:	304.8 KB
ID:	637408
    et par store med moki og en liten jett

  • #2
    Hei alle fly venner - Det har den siste tiden versert en del rykter om at Skala Fyresdal er et hardcore Skala treff.
    Alle som har et fly- fly type - modell som i utgangspunktet finnes i fullsize kan være med. Farger og skjema betyr ingen verdens ting. Det vil bli premie til beste/fineste skala modell . Det er fult mulig å fly for eksempel en 3d Extra og stikke av med Beste Show.
    Flytypen Extra finnes i virkeligheten - og vil i mine øyne være en skala modell . Vi snakker ikke NM her .
    Så da er vel den lagt død - ALLE ER VELKOMMEN TIL Å KOSE SEG I FYRESDAL - STORE OG SMÅ ( piloter og fly )
    Det vil bli delt opp i fly tider for jet og propell.


    - - - Updated - - -

    Det er en glede å kunne medele at Vario helikopter import kommer til Skala Fyresdal 2016.
    Ref Vario netteside info:
    Vario Helikopter Import, eies og drives av Roy Martinsen.
    Dette er en nystartet foretak. Skulle det dukke opp spm jeg ikke kan besvare umiddelbart, vil disse raskt bli videresendt og besvart så snart som mulig. ...
    Jeg har selv flere skalamodeller som er under bygging. Noen er så godt som ferdige, andre står det noe arbeid igjen på. Har både turbin, elektro og bensinmodeller. Noen av disse vil bli å se på kommende Variotreff.
    Variohelikopter.com vil bestrebe god teknisk støtte og veiledning, samt rask levering av modeller og deler.
    Jeg ser frem til å drive Skala Helikopter Import, med stor iver og entusiasme. Håper vi i fellesskap kan utvikle interessen for denne flotte hobbyen. Er det noen spørsmål du lurer på? Send gjerne en mail, eller ring for en hyggelig skalaprat
    Vario Helikopter Import har eget klubbhus med flystripe, i Tomter. Her vil det bli jevnlig aktivitet, og flyging av skalamodeller i alle former og farger.

    Se nettside:
    Vario Helikopter Norge


    - - - Updated - - -

    Rc og Leker med Mr Leikvold i spissen kommer til Fyresdal.
    Besøk gjerne nettbutikken deres hvis det er noe du trenger.
    Propeller-motorer-slanger-radio utstyr-fuel-oljer-baterier osv. Da kan jo dette avtales levert under årets Skala Fyresdal 2016.
    Facebook

    - - - Updated - - -

    Dette blir gøy- jeg oppfordrer alle til å støtte det lokale næringslivet i Fyresdal nå vi er der . Den lokale resturanten Meieriet-cafe-pub-pizza stiller trofast opp med kiosk ved flystripen. Der er det råd å få kjøpt mat og drikke. Jeg ønsker også at vi samles på Meieriet pub om kvelden for middag og noe godt i glasset. https://www.facebook.com/Meieriet-cafe-pub-pizza-31873205…/…
    Last edited by jone b; 22-08-16, 19:49.
    et par store med moki og en liten jett

    Comment

    Working...
    X