Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fri frakt hos Hobbyking bare juks?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fri frakt hos Hobbyking bare juks?

    Ser på mail jeg mottokfra HK at de har startet en "free shipping campaign" med ingen sluttdato. Ut fra det jeg kan huske av priser på feks NGH GF38 (før 289$ nå 351$) kan det virke som at de kompenserer fri frakt med økte priser. Innspill?

  • #2
    Er jo mye billigere å kjøpe den her:
    NGH GF 38 FS38cc 4-stroke Gas Engine

    Comment


    • #3
      Denne gangen er det bare juks og fanteri, de har skrudd opp prisene på alle produkter, noen med så mye som 30%. Det gjorde de ikke sist de hadde fri frakt kampanje, da var det bare 150$ grense med vanlige priser. Jeg kjøpte da en modell til 93$, den koster nå 123$. På noen modeller er det kanskje mulig å spare noen få kroner, men ikke på noen av de jeg har hatt øya mine på. Hadde de ikke hatt 150$ grensa i tillegg så kunne jeg gått med på det, men som sagt, dette er bare tull. Andre tilbydere fra Asia tilbyr alltid fri frakt, og til langt lavere priser enn HK har på sine produkter nå.
      Last edited by Kyrre; 08-10-15, 14:42.

      Comment


      • #4
        Og sist varte fri fraktkampanjen bare 48 timer også, fikk benyttet meg av den for å si det sånn

        Comment


        • #5
          Jeg kjøper mye utstyr på ebay, mye er utrolig billig, feks skjøteledninger, kontakter osv. Frakt er stort sett gratis.

          Comment


          • #6
            Banggood.com har også mye småsnacks som kabler og plugger og sånt
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              Jeg bruker banggood mer og mer, og det ser ut som utvalget deres blir større og større.

              Comment


              • #8
                Kanskje man sparer mest på ting med stort volum, som ellers ville ha frakt på omtrent det samme som varen kostet ?
                Bfight 210
                De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                Phoenix RC Club

                Comment


                • #9
                  Er ikke alt på Hobbyking juks da?
                  Lars Petter Nesse

                  Votec 322 40% 3W170cs
                  Extra 330 40% 3W212cs

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bth View Post
                    Kanskje man sparer mest på ting med stort volum, som ellers ville ha frakt på omtrent det samme som varen kostet ?
                    Kanskje på noen modeller, men det er mye som nå er "ukjøpelig" fordi prisene er satt opp samtidig som man må over 150 for å få fri frakt. Jeg kjøpte meg en modell på Guttas på Frogner idag og kunne trengt noen servoer og motor, men det kommer jo aldri over 150, selv med oppjusteringen, så da taper jeg ganske mye. Eneste måte de kan forsvare denne kampanjen er å fjerne 150$ grensen, eller sette prisene ned igjen.

                    Comment


                    • #11
                      Bruk ebay. Mangen der som sender som gave visst du spørr
                      Lars Petter Nesse

                      Votec 322 40% 3W170cs
                      Extra 330 40% 3W212cs

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Kyrre View Post
                        Kanskje på noen modeller, men det er mye som nå er "ukjøpelig" fordi prisene er satt opp samtidig som man må over 150 for å få fri frakt. Jeg kjøpte meg en modell på Guttas på Frogner idag og kunne trengt noen servoer og motor, men det kommer jo aldri over 150, selv med oppjusteringen, så da taper jeg ganske mye. Eneste måte de kan forsvare denne kampanjen er å fjerne 150$ grensen, eller sette prisene ned igjen.
                        Ta en titt her, alt er inklusivt frakt: RC Airplane Parts - Top FPV Airplane Parts And Accessories For Sale
                        Bfight 210
                        De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                        De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                        Phoenix RC Club

                        Comment


                        • #13
                          Siterer meg selv fra noen poster ovenfor;

                          Jeg bruker banggood mer og mer, og det ser ut som utvalget deres blir større og større.

                          Comment


                          • #14
                            Ble visst fort slutt:

                            "Over the past several days we have been experimenting with a free shipping model. To do this we had to adjust product pricing to absorb the shipping costs. However, as many of you now know, “Free Shipping” is a misnomer.

                            We have listened to your comments, and carefully considered your requirements; and despite a positive impact to our revenue, we have rolled back the “Free Shipping” model and lowered prices back to their original low-margin positions.

                            Why would we do this when we’re making more money? Because “Free Shipping” runs contrary to one of our core values: “Put the customer first and be honest”.

                            I thank you, my astute customer, for sticking with us during this period. Myself and the whole team at HobbyKing look forward to continuing to drive your hobby dollar further.

                            Yours faithfully,

                            Anthony Hand
                            Managing Director
                            HobbyKing.com"
                            Bfight 210
                            De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                            De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                            Phoenix RC Club

                            Comment


                            • #15
                              Ikke det at HK er noe å skryte av, men det står faktisk respekt av det der. Er en del som bare ville fortsatt og heller tatt en sjangs på at salg hadde normalisert seg i løpet av kort tid.
                              Propellen skal være på toppen!
                              Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                              Comment

                              Working...
                              X