Announcement

Collapse
No announcement yet.

Små skruer, skiver osv. Oslo/omegn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Små skruer, skiver osv. Oslo/omegn?

    Hei!

    Et tilbakevendene problem, skruer, skiver osv. under 3mm er det dårlig tilgjengelighet på.
    Trenger både skruer og skiver i 2mm dimensjon nå uten og måtte kjøpe 100-pakninger på Wurth/Tingstad.

    Er det noen som har tips om noen som selger det i mindre kvanta i Oslo/omegn?
    Alternativ Norsk nettbutikk om det ikke finnes i fysiske butikker?
    Clas, jula, Biltema har ikke under 3mm dessverre.

  • #2
    RCbearings Limited - Radio Control Model Kit Bearings har alt du trenger av sånt noe. Kjapp levert og.
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

    Comment


    • #3
      Takk for svar!
      Skruer men ikke skiver ser det ut til, men det er som sagt helst i fysisk butikk jeg kan stikke innom i morgen jeg ser for meg.
      Modellers med flere ser ut til å ha, spørs om jeg ikke må smøre meg med tålmodighet et par-tre dager

      Comment


      • #4
        Prøv modelfixings.com, si i fra hvis du ikke finner det du trenger

        Arnstein

        Comment


        • #5
          Originally posted by arnstein View Post
          Prøv modelfixings.com, si i fra hvis du ikke finner det du trenger

          Arnstein
          Takker!
          Veldig bra utvalg!, nå fant jeg en sjappe nært jobb som hadde 2mm så jeg klarer meg i dette tilfellet men det er en gjenganger at man har behov for andre skruer/skiver,spacere osv. enn det man får tak i gjennom "vanlige" jernvarebutikker som selger skruer osv. det stopper stort sett alltid på 3 mm.
          Skal ta vare på denne linken, for der ser utvalget ut til å være bra!

          Comment


          • #6
            Originally posted by SmurfAir View Post
            Hei!

            Et tilbakevendene problem, skruer, skiver osv. under 3mm er det dårlig tilgjengelighet på.
            Trenger både skruer og skiver i 2mm dimensjon nå uten og måtte kjøpe 100-pakninger på Wurth/Tingstad.

            Er det noen som har tips om noen som selger det i mindre kvanta i Oslo/omegn?
            Alternativ Norsk nettbutikk om det ikke finnes i fysiske butikker?
            Clas, jula, Biltema har ikke under 3mm dessverre.
            http://www.rcelektro.no/index.php?ma...index&cPath=33 er vel også en mulighet.

            Comment


            • #7
              Jepp, jeg så der for jeg har handlet der flere ganger.
              Men jeg fikk tak i det jeg trengte akkurat nå på vei hjem fra jobb i går
              Tror jeg skal kjøpe opp litt kurante ting fra modelfixings til å ha liggende, kjekt å ha liggende noe når man trenger.

              Comment


              • #8
                Originally posted by SmurfAir View Post
                Men jeg fikk tak i det jeg trengte akkurat nå på vei hjem fra jobb i går
                Hvor ?
                Bfight 210
                De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                Phoenix RC Club

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bth View Post
                  Hvor ?
                  Samirc, de har butikk i området mellom ulevaal hageby og Tåsen.
                  Kjøpte det de hadde igjen av 2mm + et par kit med skruer, muttere og skiver som egentlig var en Tamiya Spare part
                  Last edited by SmurfAir; 22-10-15, 14:15.

                  Comment


                  • #10
                    Det er en butikk i Oslo her også.
                    Zachariassen Jernvare AS – Skruer – Beslag – Låser – Verktøy – Elektroverktøy
                    Vet ikke om han har M2, men kanskje verdt å forespørre.

                    Comment

                    Working...
                    X