Announcement

Collapse
No announcement yet.

smallsize nya sida

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • smallsize nya sida

    nu har det kommit den nya sida hos smallsize men vet ikke om det falla smak på meg , og køper nestan inget der men vist eg vil har så kør eg direkt til butikk i Bergen
    men sinns ikke det blir lett å finne deler vist man ikke vet art nr. exp skall har en del på en heli : rc-helikopter/reservedeler , allt er samlat på en plats , går sida etter sida før å finna deler , man mår sortera de etter model

    bra sida det er lett å navigera seg til de deler man vil har , exp :
    - Helikopter
    - fast-lad.co.uk
    - Reservdelar - Rubin RC
    - HeliDirect - Your #1 Sources for R/C Helicopters, FPV, Jets and More.
    - http://www.flying-hobby.com/
    - Goblin Helicopters

    med det høje $ og € kurs så vil man helts køper her i landet men så blir utlandet man se etter deler , Emil skulle kommer den en ny å bettre webside men så skjer ingeting

    vad sejer dere rc-hobby folker
    Last edited by ragge1; 22-10-15, 16:17.
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

  • #2
    Ser mye bedre ut enn den gamle, men det som fortsatt mangler (som det gjorde i alle år på den gamle siten) er beskrivelse av produktene.
    Vekt, fysiske mål, spenning, strømtrekk og div. tekniske data er jo helt elementært i denne hobbyen.

    Blir for dumt å måtte maile eller ringe for å få tak i det, står ofte ikke produsent heller og da blir det vanskelig å google det også.
    Nå står det at det kommer etter hvert, men jeg vet ikke om jeg tror det før jeg ser det

    Comment


    • #3
      ehh. 4250,- for en "Blade" 250 quad.

      Du får en zmr 250 for under 1000,- på ebay etc... Likte godt Smallsize før da de var på Lilletorget og da de hadde peiling. Vet ikke hva som skjedde. Folk ble byttet ut.

      Comment


      • #4
        Samme som skjer med alle sjapper rundt omkring. Kompetansen byttes ut med kvisete fjortisser som ikke stiller noe krav til lønn = mer penger på bunnlinja. Kvaliteten er det ikke så nøye med.
        Propellen skal være på toppen!
        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

        Comment


        • #5
          Ikke skyld på Smallsize for at denne 250 quaden fra Blade er dyr. Og kan du linke til hvor du kan få en 250 quad fly- og FPV klar for under en tusing? De billigste jeg kommer over ligger nærmere 1500 (som allikevel er langt unna 4250). Og jeg har ikke hatt noe å klage over på servicen når jeg har vært i butikken deres, det var iallefall ingen kvisete fjortisser der. Har dere vært der selv?

          Comment


          • #6
            Er nå imponert over at noen i det hele tatt klarer å drive en hobbybutikk i disse tider da det meste bestilles fra Kina. Servise og kunnskap vil vi ha men er vi villig til å betale for det?
            Tror ikke noen av de hobbybutikkene som drives her i landet er noen direkte gullgruver.

            Comment


            • #7
              JAJA NY Oppdatert side. bestiller en servo , som det står er 2 på lager av. viser seg att dem ikke har på lager i det hele tatt.ikke hos inportøren demmes en gang når jeg ringer.. FLINKE MED OPPDATERINGER DA?

              Comment


              • #8
                Originally posted by bardp View Post
                Er nå imponert over at noen i det hele tatt klarer å drive en hobbybutikk i disse tider da det meste bestilles fra Kina. Servise og kunnskap vil vi ha men er vi villig til å betale for det?
                Tror ikke noen av de hobbybutikkene som drives her i landet er noen direkte gullgruver.
                Ingen som "tvinger" noen som helst til å drive med hobbybutikk. Hvis du legger den i Oslo sentrum kan du ihvertfall risikere å få noen kunder som trasker innom på vei fra jobb. Legg den oppe i et industriområde, sendt pakker fra sverige, og du sliter mer. Forstår ikke hva de driver med.

                Comment


                • #9
                  De ligger jo bare en kjapp t-bane tur fra sentrum, og hva tror du husleien hadde blitt hvis de skulle hatt ligende lokaler i Oslo sentrum? De sender forøvrig ikke fra Sverige lenger heller, men nettopp fra buitikken i Oslo, og de sender nå hver dag, iallefall ifg det som står på sidene deres.
                  Last edited by Kyrre; 23-10-15, 13:53.

                  Comment


                  • #10
                    Ensjø er da sentralt nok, nå jobber ikke alle i Oslo sentrum da... og om du skal handle noe med litt størrelse så er det greit å kunne ha med seg bilen. Bedre det enn å stikke ut øya på folk med pianotråd på overfylte kollektive transportmidler Nå skal jo bykjernen bli bilfri om det nye bystyret får det som de vil. Skal du dra med deg en diger eske med en ARF på bussen da eller kkalle?
                    Elefun ligger ikke akkurat i kjernen av grimstad den heller...

                    Comment


                    • #11
                      Har ingen god erfaring med smallsize. Det har bare vært tull.

                      Lagerstatus er et lotteri. De endrer status til "sendt" for å så sende de en uke senere.

                      Enda godt de fikk på plass ny web da, det har jo blitt annonsert i over ett år nå.

                      Prisene er på topp og service på bånn. Jeg handler andre steder.
                      Last edited by ronaldst; 09-01-16, 19:25.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ronaldst View Post
                        .
                        .
                        Prisene er på topp og service på bånn.
                        Sjekket batteri prisene og de var langt over (ca x 2) hva det koster å importere
                        selv da inkl frakt og MVA!!! og litt bedre ytelse!

                        Comment

                        Working...
                        X