Announcement

Collapse
No announcement yet.

FHSS Radiolink mot Futaba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FHSS Radiolink mot Futaba

    Jeg lurer på om det er noen som vet om denne Radiolink mottakeren kan linkes til Futaba? Spurte hos modellflybutikken.no, som forhandler disse, men de kunne ikke svare meg.
    Hvis den kan linkes så er jo dette et rimelig alternativ til Futaba mottakerne. Kvalitet vet jeg ikke noe om, men det kan være forsøket verdt.....

    404 - File or directory not found.
    Øystein Solvang Randen
    Røyken og Hurum modellflyklubb

    Menneskelig svikt er utelukket!

    Align T-Rex 700N Pro FLB;Align T-Rex 700N Blackshark III; TT Raptor 50 Titan; TT Raptor 50 Titan FBL; TT Raptor X50; Align T-Rex 500DFC; Align T-Rex 450L Dominator; TT Minititan 325 SE; Align T-Rex 150DFC; Gaui 500X; Tensho CK250; Domino 40.; Raven 40; STM Acrobat; Top RC Blazer

  • #2
    Hei!

    Har ikke prøvd den, MEN det jeg vet fungerer bra med Futaba og koster enda litt mindre er denne Frsky multiprotokoll mottageren.
    8 kanaler, tåler høyere driftsspenning og er full-range. Den er også helt lik fysisk sett som R2008SB men har ikke Sbus-port.
    Har flere av dem og de fungerer prikkfritt Funker også med Hitech, Frsky og S-FHSS/FHSS

    Radio Control Planes, Drones, Cars, FPV, Quadcopters and more - Hobbyking

    Er langt under tollgrensa, og veier "ingen ting" så frakten er mye billigere enn om du skulle handlet i Norge.
    Last edited by SmurfAir; 12-11-15, 15:42.

    Comment


    • #3
      Takk for tipset Smurf! Har litt dårlig erfaring med tidligere multimottakere, men skal forsøke den. Inkludert frakt blir det 238,- Skal vel godt gjøres å komme under den......
      Øystein Solvang Randen
      Røyken og Hurum modellflyklubb

      Menneskelig svikt er utelukket!

      Align T-Rex 700N Pro FLB;Align T-Rex 700N Blackshark III; TT Raptor 50 Titan; TT Raptor 50 Titan FBL; TT Raptor X50; Align T-Rex 500DFC; Align T-Rex 450L Dominator; TT Minititan 325 SE; Align T-Rex 150DFC; Gaui 500X; Tensho CK250; Domino 40.; Raven 40; STM Acrobat; Top RC Blazer

      Comment


      • #4
        Bare hyggelig! Var skeptisk selv og kjøpte først kun en stk.
        I etterkant så har jeg kjøpt sånne nesten hver gang det kommer en ny modell i hus.
        Brukes på både elektro og bensinmodeller, det har ikke vært antydninger til glitch så jeg stoler på disse nå.
        Mye receiver for pengene!

        Comment

        Working...
        X