Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny Durafly Spitfire Mk1a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Kyrre View Post
    Du får mase litt fra meg om Macchi'en da, den er vel ikke så kjent, men utseende alene burde være grunn nok synes jeg. Kometen er vel egentlig ganske kjent siden den var så unik, både i form og ytelse. En Horten 219 hadde derimot virkelig vært no. Apropo gyro, Horizon sine BNF modeller kommer jo med AS3X, og de har endelig skjønt det og begynt å inkludere både flaps og retracts.
    Jeg skal "mase" litt på vegne av deg Vet det er flere som ønsker russere også. (Mig 3, Yak 3 m.fl.) Stuart er også stor fan av Bristol Beaufighter. Ja de siste modellene til Eflite/parkzone er også fine, og som du sier har de endelig skjønt at de må inkludere flaps og retracts. FMS har også en del fine modeller både i 980mm og i 1400mm. Utfordringer for alle produsenter er at man må tenke profit, og mindre kjente modeller selger dessverre dårligere.....derfor det finnes så uendelig mange P-51 modeller.
    Terje Skagen

    Groundlooping is an art!

    Comment


    • #32
      Sluppet i dag, 250 € med frakt + moms. Tror jeg kjøper et fly istedenfor "pakkematriale" da gitt
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment


      • #33
        216$ eller 196 euro fra Hong Kong, før evt moms, å handle fra Euro varehuset er jo bare tull for oss nordmenn. Det er dyrere, og det tar MINST like lang tid, som jeg synes er ganske imponerende. Med full moms kommer denne på omtrent samme pris nivå som tilsvarende modeller fra feks Horizon. Det er bare å innse at de gode dagene med å handle fra HK er over for en stund, krona er svak og dollaren er rett og slett for sterk for øyeblikket.

        Comment


        • #34
          Ganske stiv dollarpris for denne modellen med tanke på at den kun er en 1100mm men den ser jo veldig bra ut det skal de ha for. Men tror jeg drøyer den litt for min del.
          Lars Norberg

          Comment


          • #35
            Ja, lav kronekurs bidrar ikke til at ting blir billigere i utlandet. Jeg bestiller alltid fra "international warehouse" da produktpris og fraktprisene er vesentlig lavere derifra. Nå har man i tillegg til rimelige Singpost Airmail, valget mellom, EMS, FedEx, UPS og DHL til ok priser.

            Jeg har flere ganger tatt opp med HK at fraktprisene til Norge fra Europalageret er helt tullete. Det er en "flatrate" på $76 med untak av små duppedingser.

            Dersom krona hadde vært mer normal ville det være en rimelig modell inkludert moms.....MEN den er vel verd pengene selv i disse tider. Flyr som en drøm og ser bra ut.
            Terje Skagen

            Groundlooping is an art!

            Comment


            • #36
              Det er da bare å bestille post restante til sverige så bir det straks litt bedre priser på frakt og ... hint hint..
              - Håvard Glad Andreassen
              - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

              Comment


              • #37
                Ser fin ut og utstyret i den er vel helt greit. Kjedeligste med foamie er vel at det er ren forbruksvare... Personlig klarer jeg ikke ta de helt seriøst og da blir de slitne og stygge forholdsvis fort 😕
                ____________________________
                Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                Comment


                • #38
                  Samma kan det være, utsolgt allerede
                  - Håvard Glad Andreassen
                  - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                  Comment


                  • #39
                    Syns det ser ut som den koster $169, og ikke $216 som nevnt over her?
                    Radio Control Planes, Drones, Cars, FPV, Quadcopters and more - Hobbyking
                    Mvh
                    Morten Aase

                    Comment


                    • #40
                      216 er med billigste fraktalternativ, så det er hva den vil koste, med mindre du skal seile frem og tilbake for å hente den selv

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Kyrre View Post
                        216 er med billigste fraktalternativ, så det er hva den vil koste, med mindre du skal seile frem og tilbake for å hente den selv
                        Godt poeng, hehe
                        Mvh
                        Morten Aase

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by affa View Post
                          Ser fin ut og utstyret i den er vel helt greit. Kjedeligste med foamie er vel at det er ren forbruksvare... Personlig klarer jeg ikke ta de helt seriøst og da blir de slitne og stygge forholdsvis fort 
                          Tja, hangar rash er selvsagt utfordring med alle fly...... jeg har flydd foamies som har holdt bra i mange år. Her bilde av to FMS EPO modeller jeg malte opp til "norske" Luftwaffe fly. Disse flyr jeg på tredje året, snart fjerde året. Skala likheten begynner å bli veldig mye bedre enn balsa og compositt ARF'er med noen få hederlige unntak
                          Click image for larger version

Name:	P1110558.jpg
Views:	1
Size:	330.4 KB
ID:	613436Click image for larger version

Name:	P1110563 web.jpg
Views:	1
Size:	165.8 KB
ID:	613437
                          Terje Skagen

                          Groundlooping is an art!

                          Comment

                          Working...
                          X