Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken balanseplugg er dette?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken balanseplugg er dette?

    Hei, noen som vet hva denne pluggen heter?
    Det er et Flightpower 4s batteri.
    Lurer også på hvorfor det har 6 balanseledninger, HK batteri har 5 når det er 4s.
    Tenkte å bytte kontakten til vanlig Hobbyking type (xh) men det er vel dumt hvis jeg setter dem feil.
    Må i såfall ha en 5s kontakt.
    Det enkleste er hvis jeg kan kjøpe et balansekort som passer min Skyrc lader.
    Håper noen kan hjelpe meg her..


    Kalle
    Attached Files
    Last edited by karlerik75; 21-11-15, 17:15.

  • #2
    Hm det var ikke lett å laste inn et bilde av pluggen her..

    Comment


    • #3
      Googlet meg frem til dette adapteret, som du ser er en plugg ubrukt på hunnkjønnssiden. Tror ærlig talt den rett og slett heter Flightpower, men på sidene deres later det til at de nå bruker JST-XH som vel er blitt en standard. RCpro har en haug av diverse adaptere/overganger under "alt skal bort" fanen, kanskje du finner noe brukanes der.
      Last edited by Kyrre; 21-11-15, 18:45.

      Comment


      • #4
        Takk for svar, har funnet ut at kontakten heter tp/fp.
        Så da blir det å bestille et kort som passer.
        Skal sjekke rcpro.

        Mvh Kalle

        Comment


        • #5
          Tror nesten det blir lettere å få tak i et slikt adapter. Nå linket jeg bare til det første treffet Google ga meg, så jeg kjenner ikke den butikken, men det kan jo være de sender til Norge, eller at det faktisk er å oppdrive her på berget. Elefun har/hadde også noe slikt fra Hyperion, det stammer fra en litt eldre tid da det ikke var en standard slik det virker å være idag.

          Comment

          Working...
          X