Announcement

Collapse
No announcement yet.

Etterlysning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Karmann View Post
    Jeg har nå fjernet linken som Lars N la ut da den gjaldt en annen person med samme navn i samme by.

    Noen anmeldelse av dette tviler jeg på har noen hensikt. De fleste avtalene om når Jan Erik Hagen skulle betale ble gjort muntlig og kan derfor ikke dokumenteres.
    Kan ikke helt se for meg at politiet vil bruke ressurser på en liten sak som dette.
    Det gikk nok litt for for meg tidligere i dag så får bare legge meg flat der. Ser nå at det var dårlig vurderingsevne å legge ut en link med en med en person som ikke var riktig vedkommende. Håper du får ordnet opp med riktig person ihvertfall og at saken løser seg.
    Lars Norberg

    Comment


    • #17
      På gule sider dukket det bare opp en i Skien med det navnet: XXXXXXX, men det er vel ikke riktig person eller ?

      *fjernet link*
      Last edited by Karmann; 01-12-15, 16:22.
      Bfight 210
      De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
      De Havilland DH 2 skala 1/5,3
      Phoenix RC Club

      Comment


      • #18
        Som jeg nevnte tidligere, fjern linker med navn. Mulig admin bør fjerne postene som antyder noe som helst der det er linker. Dumt om uskyldige blir "søkbare" på nett.
        Mvh Andreas
        Stevensaero, glede i noen balsaflak.
        PCM.at mye glede i litt carbon
        Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

        Comment


        • #19
          Karmann spurte meg før han la ut noe som helst, hvor jeg påpeker at det er helt
          i orden så lenge han har dekning for det han sier (det gjelder alle sånne tråder. Man må stå for det man skriver osv.)

          Han er mer enn voksen nok til å styre denne tråden selv, og gjøre det som trengs
          for å holde det saklig og ryddig.

          Men jeg følger jo med da...

          Bare så det er sagt. Det er ikke ulovlig å skrive et innlegg om at Ola Nordmann har rappa sykkelen min osv.
          Enkelte tror at alt er ulovlig, men det er altså ikke det. (dere kan jo søke på f.eks "XXX XXX", eller "XXX XXX")
          Last edited by xilian; 18-12-16, 22:10.
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #20
            Morten dette er helt på jorde vi hadde en avtale.. Også blir det bare tull.Du han vell ta kontakt på en ryddigere måte.
            Og at en Moderato kan skrive sånn med velsingelse fra enn annen Moderator er helt på tryne.
            Håper noen rekker og lese det før de blir slettet av Moderatoren...

            Comment


            • #21
              Her er det åpent for begge parter å komme med sin versjon... problemet var vel at det ikke var
              mulig å få tak en av partene... Så fort dette er på plass, så er bare å slette hele tråden for min del...
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #22
                Originally posted by knallgalejan View Post
                Morten dette er helt på jorde vi hadde en avtale.. Også blir det bare tull.Du han vell ta kontakt på en ryddigere måte.
                Og at en Moderato kan skrive sånn med velsingelse fra enn annen Moderator er helt på tryne.
                Håper noen rekker og lese det før de blir slettet av Moderatoren...
                Det stemmer Jan. Vi hadde en avtale om betaling, den brøt du. Du brøt også neste avtale, og neste. Og så slutta du å svare på meldinger. Helt riktig, da blir det tull. Og hvem har forårsaket dette tullet da syns du?
                I dine øyne er det altså jeg som er uryddig. Du er ryddigheten i egen person du da eller?
                Du trenger ikke svare. Du har etter 5 måneder med surr, mistet all respekt og troverdighet slik at uansett hva du lirer av deg nå så tror jeg ikke på deg et sekund.
                Enkleste, og det ER faktisk veldig enkelt, måte å bli kvitt denne tråden på er å betale de 2300 du har skyldt meg i månedsvis, men inntil det skjer står den trygt.
                Mvh
                Morten Aase

                Comment


                • #23
                  Originally posted by xilian View Post
                  Karmann spurte meg før han la ut noe som helst, hvor jeg påpeker at det er helt
                  i orden så lenge han har dekning for det han sier (det gjelder alle sånne tråder. Man må stå for det man skriver osv.)

                  Han er mer enn voksen nok til å styre denne tråden selv, og gjøre det som trengs
                  for å holde det saklig og ryddig
                  Men jeg følger jo med da...

                  Bare så det er sagt. Det er ikke ulovlig å skrive et innlegg om at Ola Nordmann har rappa sykkelen min osv.
                  Enkelte tror at alt er ulovlig, men det er altså ikke det. (dere kan jo søke på f.eks "XXX", eller "XXX")
                  Nå tror jeg du blander korta litt. Det flere av oss påpeker er vel at det ikke er greit å legge ut linker til personer man TROR kan være vedkommende. Det er direkte injurierende og rammer uskyldig tredjepart!

                  At uærlige sjeler, som det heldigvis er svært få av i vårt miljø, blir navngitt og advart mot synes jeg derimot er helt innafor.

                  Ps. For ordens skyld, Karmann har ikke delt slike linker i denne tråden.
                  Last edited by xilian; 18-12-16, 22:11.
                  Terje Pedersen

                  Indre Østfold Modellflyklubb

                  91399490

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by piper View Post
                    Nå tror jeg du blander korta litt. Det flere av oss påpeker er vel at det ikke er greit å legge ut linker til personer man TROR kan være vedkommende. Det er direkte injurierende og rammer uskyldig tredjepart!

                    At uærlige sjeler, som det heldigvis er svært få av i vårt miljø, blir navngitt og advart mot synes jeg derimot er helt innafor.
                    Blander ingen verdens ting. Som jeg sier så skal man ha dekning for det man skriver.
                    At man TROR at det er den og den er å IKKE ha dekning...

                    Vi er helt enige ...
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #25
                      Morsomt.
                      Nå tikket det inn en sms her som sier:
                      "Har satt inn penger på bank overføring så da tar det fra 8 til 10 virkedager til du har de og det er bare på faen....Hadde du bare tatt en telefon så hadde vi ordnet dette.."

                      Snakk om å bite seg selv i ræva.
                      Lurer veldig på hva enda en telefon hadde løst, som ikke alle de foregående telefonene og sms'ene klarte?
                      I velkjent stil så er det altså min skyld at han ikke har betalt. Jeg skal holde meg for god til å kalle han stygge ting, men den oppførselen der har garantert en diagnose.

                      Velvel, denne tråden fikk ihvertfall provosert han ut av dvalen. Så gjenstår det jo å se om han nok en gang farer med løgn angående betaling. Jeg kommer ikke til å fjerne denne tråden før pengene en dag muligens er satt inn på kontoen min. Og selv da kan det være på sin plass å la den stå til skrekk og advarsel slik at de av dere som ikke enda har blitt forsøkt svindlet av den figuren her, har en sjanse til å styre unna.
                      Mvh
                      Morten Aase

                      Comment


                      • #26
                        Jeg har en hybelboer som skylder meg 4 måneder med husleie... Frister veldig å legge ut advarsel i offtopic forumet, da han har flyttet ut og gått offline han også!
                        MMFK|MPX MC3010|MPX Royal MC|Durafly 'Old Crow' P-51D|AXN Floater|Bi-Fly 25|SIG Ninja
                        MPX Twin Jet|MPX Lupo|Laser Arrow|Modeltech Angel 2000|Flair Legionare|Terje(RIP)|iCharger 106b

                        Hirobo Shuttle: turl.no/13pc
                        Bi-Fly 25: turl.no/13pd
                        Quickie: turl.no/13pe
                        Dynaflite Bird of Time: turl.no/13pf

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Karmann View Post
                          Morsomt.
                          Nå tikket det inn en sms her som sier:
                          "Har satt inn penger på bank overføring så da tar det fra 8 til 10 virkedager til du har de og det er bare på faen....Hadde du bare tatt en telefon så hadde vi ordnet dette.."

                          Snakk om å bite seg selv i ræva.
                          Lurer veldig på hva enda en telefon hadde løst, som ikke alle de foregående telefonene og sms'ene klarte?
                          I velkjent stil så er det altså min skyld at han ikke har betalt. Jeg skal holde meg for god til å kalle han stygge ting, men den oppførselen der har garantert en diagnose.

                          Velvel, denne tråden fikk ihvertfall provosert han ut av dvalen. Så gjenstår det jo å se om han nok en gang farer med løgn angående betaling. Jeg kommer ikke til å fjerne denne tråden før pengene en dag muligens er satt inn på kontoen min. Og selv da kan det være på sin plass å la den stå til skrekk og advarsel slik at de av dere som ikke enda har blitt forsøkt svindlet av den figuren her, har en sjanse til å styre unna.
                          8 til 10 virkedager for en bankoverføring høres interessant ut. Lurer på hvilken bank han bruker.

                          Jeg ville vel ikke holdt pusten...
                          Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                          Anything worth doing is worth overdoing!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by jotto View Post
                            8 til 10 virkedager for en bankoverføring høres interessant ut. Lurer på hvilken bank han bruker.

                            Jeg ville vel ikke holdt pusten...
                            Den er nok sendt via faks til banken, den er kun i drift på fredager så da går tiden
                            Lars Norberg

                            Comment


                            • #29
                              Har dette ordnet seg?
                              Lars Norberg

                              Comment


                              • #30
                                Ja faktisk så dukka det opp penger på kontoen for 2 dager siden.
                                Tenk så mye enklere alt hadde vært om folk gjorde opp for seg iht avtale(r) isteden.
                                Mvh
                                Morten Aase

                                Comment

                                Working...
                                X