Announcement

Collapse
No announcement yet.

Etterlysning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Etterlysning

    Er det noen som kjenner til en Jan Erik Hagen fra Skien her?
    Mvh
    Morten Aase

  • #2
    Jepp - er medl i Vingen.
    Geir


    3D plane - 1D brain

    Comment


    • #3
      Jepp! Bytta modellfly med han for et par år siden.
      Stig-Arne Isaksen

      Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
      Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
      Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

      Comment


      • #4
        Takk Stig-Arne og Geir.

        Noen flere?
        Mvh
        Morten Aase

        Comment


        • #5
          Går også under navnet Jan banan ref: E-post adressen hans.
          Stig-Arne Isaksen

          Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
          Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
          Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

          Comment


          • #6
            ????????, hva er grunnen til denne etterlysningen?
            Lars Norberg

            Comment


            • #7
              Originally posted by Lars N View Post
              ????????, hva er grunnen til denne etterlysningen?
              Han har kjøpt to fly av meg og gjør ikke opp for seg. En endeløs rekke av bortforklaringer og avtalebrudd over flere måneder. Denne dealen startet i begynnelsen av juli og nå er det straks desember. Nå svarer han ikke på meldinger lenger heller. Det er sikkert en unnskyldning klar der også tipper jeg.
              Det er kun 2300,- det er snakk om så verden går ikke under, men dette dreier seg om å utnytte min snillhet langt utover grensen. På hans oppfordring har jeg gitt han utsettelse av oppgjør flere ganger og takken er at han driter i det.
              Kanskje han tror han slipper unna om han bare bryter all kontakt men det kan han bare glemme.
              Det ser ut som jeg må kjøre ned til Skien og personlig sørge for at enten penger eller flyene blir med meg hjem igjen. Han har valgt en veldig feil person å kødde med, han har bare ikke erfart det enda.

              Jeg har fått flere henvendelser på pm om denne fyren og det er åpenbart ikke første gang han driver ureint spill i modellflymiljøet.
              Så, for de som vurderer å selge noe til denne fyren, gjør dere selv en tjeneste og hold dere laaangt unna.
              Mvh
              Morten Aase

              Comment


              • #8
                Originally posted by Karmann View Post
                Han har kjøpt to fly av meg og gjør ikke opp for seg. En endeløs rekke av bortforklaringer og avtalebrudd over flere måneder. Denne dealen startet i begynnelsen av juli og nå er det straks desember. Nå svarer han ikke på meldinger lenger heller. Det er sikkert en unnskyldning klar der også tipper jeg.
                Det er kun 2300,- det er snakk om så verden går ikke under, men dette dreier seg om å utnytte min snillhet langt utover grensen. På hans oppfordring har jeg gitt han utsettelse av oppgjør flere ganger og takken er at han driter i det.
                Kanskje han tror han slipper unna om han bare bryter all kontakt men det kan han bare glemme.
                Det ser ut som jeg må kjøre ned til Skien og personlig sørge for at enten penger eller flyene blir med meg hjem igjen. Han har valgt en veldig feil person å kødde med, han har bare ikke erfart det enda.

                Jeg har fått flere henvendelser på pm om denne fyren og det er åpenbart ikke første gang han driver ureint spill i modellflymiljøet.
                Så, for de som vurderer å selge noe til denne fyren, gjør dere selv en tjeneste og hold dere laaangt unna.
                Skjønner ikke at man ønsker å gjøre slikt i et så lite miljø....Men da har han havnet på min svarteliste. Gjorde et raskt Google søk på karen, om dette er samme person er det jo dårlig kombinasjon med hva han jobber som da:

                *link fjernet*
                Last edited by Karmann; 30-11-15, 19:49.
                Lars Norberg

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Lars N View Post
                  Skjønner ikke at man ønsker å gjøre slikt i et så lite miljø....Men da har han havnet på min svarteliste. Gjorde et raskt Google søk på karen, om dette er samme person er det jo dårlig kombinasjon med hva han jobber som da:

                  *link fjernet*


                  Etter å ha drevet med med modellfly siden 74 så kjenner jeg endel folk etterhvert. Mange dealer har vært gjort i årenes løp men jeg har aldri opplevd maken....heldigvis.
                  Forøvrig vil nok de aller fleste i min relativt store RC bekjentskapskrets få høre et og annet om Jan Erik Hagen den nærmeste tiden. Det kan rett og slett bli veldig vanskelig for han å få kjøpt noe som helst uten kontant betaling etterhvert. Det kan rett og slett hende det kan bli vanskelig å få kjøpt noe selv med penger i labben.
                  Last edited by Karmann; 30-11-15, 20:12.
                  Mvh
                  Morten Aase

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Lars N View Post
                    Skjønner ikke at man ønsker å gjøre slikt i et så lite miljø....Men da har han havnet på min svarteliste. Gjorde et raskt Google søk på karen, om dette er samme person er det jo dårlig kombinasjon med hva han jobber som da:

                    *link fjernet*
                    Er vel ikke så lurt å legge ut en sånn link om man ikke er helt sikker på at dette er samme person? Forøvrig takker jeg for info ang. karen, navnet er notert!
                    Last edited by Karmann; 30-11-15, 19:50.
                    Terje Pedersen

                    Indre Østfold Modellflyklubb

                    91399490

                    Comment


                    • #11
                      Vil foreslå at linken med navn fjernes til noe annet er funnet ut. Har selv søkt noen ganger og funnet navn som ikke er de jeg søker. Vil han ikke svare så anmeld det til politiet i hans distrikt.(Skien)
                      Mvh Andreas
                      Stevensaero, glede i noen balsaflak.
                      PCM.at mye glede i litt carbon
                      Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

                      Comment


                      • #12
                        Må dere pinadø skjerpe dere her. Han som er nevnt her er en kollega av meg og vet ikke bak fram på et modellfly. Det skulle ikke være vanskelig å forstå at et så vanlig navn er det flere som har. Hvis ikke de postene straks fjernes så vil jeg selv ta affære.

                        mvh,

                        Geir Kastmo
                        Geir


                        3D plane - 1D brain

                        Comment


                        • #13
                          Jeg har nå fjernet linken som Lars N la ut da den gjaldt en annen person med samme navn i samme by.

                          Noen anmeldelse av dette tviler jeg på har noen hensikt. De fleste avtalene om når Jan Erik Hagen skulle betale ble gjort muntlig og kan derfor ikke dokumenteres.
                          Kan ikke helt se for meg at politiet vil bruke ressurser på en liten sak som dette.
                          Mvh
                          Morten Aase

                          Comment


                          • #14
                            Fint at dette kom på stell så raskt Skal selv gjøre det jeg kan for å ta en prat med rette vedkommende, og så får vi håpe det ordner seg��
                            Geir


                            3D plane - 1D brain

                            Comment


                            • #15
                              Fin opprydding. Kjedelig for han selv tenker jeg når man gjør seg til en bitteliten kjeltring for to tusen kroner og hobbyen er så liten at det vil henge ved.... Har man knota seg opp i en handel der man ikke klarer å gjøre opp på sparket så er også mange tålmodige og finner løsning så lenge man har en real dialog
                              ____________________________
                              Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                              Comment

                              Working...
                              X