Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heftig Align Trex 500 DFC PRO selges-ønsker bud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heftig Align Trex 500 DFC PRO selges-ønsker bud

    Pga av ny invistering i siste modell Sab 500 vurderer jeg salg av en heftig trex 500.Denne kan selges i to komboer, en med HV servoer og en med standard Align 515/525M servoene som er med fra fabrikk.Vil du kun ha med HV servoer skrur jeg dem som står på av så kan du montere dem selv.Ønsker du begge settene med servoer er selvfølgelig det mulig og vil påvirke endelig pris.Pga av att modellen har vært flydd med mer strømkrevende HV servoer er den utrustet med 10A Castle Bec justert for 8.4V, denne må justerer ned om man skal bruke servoene som står på nå.En får en betydelig bedre respons, spesielt på halen men og på cyclic ved bruk av HV servoer så det er anbefalt for den mer erfarne pilot som pusher grensene.HV servoene er av følgende fabrikat:På swash MKS HV9767 Hale BKDS-5005HVNy pris på disse er ca 3500,- eks frakt og toll.Original esc som følger med komboen har for lite effekt etter min smak så her er det satt på Castle 100A Edge Lite esc.Kabling er forlagt slik att man enkelt kan programmere Esc via plugg på utsiden av kroppen med Castle Link og throttle kabel er lagt separat fram til mottaker/flybarless gyro parallellt med egen strømforsyning fra Castle 10A bec.Motor er og byttet ut til en mye mer potent Scorpion HK3226-1600KV.Det gjør denne maskinen utrolig sprek og den mesterer alle harde 3D manøvre uten å puste tungt, minus er den bruker mye strøm og flytid over 4 min er skjelden om man bruker den for det den er god tilJeg har og ny Speed Fuselage på vei i posten til denne kjøpt på internasjonalt, ønsker fortrinnsvis å selge denne med til litt rabatt, den blir ikke solgt under noen omstendigheter før helikopteret er solgt da jeg heller velger å beholde modellen enn å selge den til spottpris.Se denne linken for å sjekke ut speed fuselagen fast-lad.co.uk er og oppgradert med fikse detaljer som boom support fra Lynx for avstiving og DFC linker du kan finjustere uten å ta dem av.En liten detalj men jeg har og valgt å bruke ett litt høyere understell bak for høyere klaring på tail, er veldig praktisk om man letter i gress og ujevnt terreng.Jeg har akkurat gått over modellen etter en hard buklanding og den er i tipp topp stand nå, er nytt understell, bunnplate, nytt enveislager/holder og ny halebom/torquetube.Alt av lager, hode o.l er og gått over.Av flybarless gyroer har jeg kun 3GX og Kbar fullsize liggende men denne har og da prestasjoner på lik linje med Mikado sine gyroer, er absolutt mitt valg foran 3GXDesverre så fikk min forrige fuselage godt med merker etter denne landingen og mye maling datt av på selve canopyen og en del kosmetiske skader på hale fuselagen.Men utrolig nok er strukturen hel i både canopy og hale fuselagen så denne kan du bruke til feks natt oppsett, jeg legger selvfølgelig den med uten påvirkning på pris, denne er i skjemaet gult og rødt.Så her kan du få en toppspekket Trex 500 DFC Pro med nytt Speed Fuselage, skamsprek Scorpion motor, Castle 100A esc, komplett sett med proffe HV servoer.Du får og med eskenytt Speed Fuselage sett i hvitt og blått.Tror ikke jeg har sett en så oppgraderte trex 500 på lenge med tilsvarende utstyrs nivå på bruktmarkedet.Ønsker derfor bud på denne og gi meg en lyd om hva du ønsker.Forbeholder meg retten til å avslå skambud og useriøse henvendelser, denne må ikke selges men vil foretrekke en modell mindre i hangaren da jeg ikke får flydd alt og nye modeller skal testes ut.Hører fra deg

    More...
Working...
X