Announcement

Collapse
No announcement yet.

Revolectrix BUMP Controller i hus!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revolectrix BUMP Controller i hus!

    Hei

    Fikk en spennende nyhet på døra i dag etter noen måneders venting. Dette er en nyhet fra produsentene av f.eks PL8 som har vært og er en av de grommeste laderne på markedet for oss i RCmiljøet. PL8 har fått mye kritikk de siste årene da den bare har en liten kalkulatorskjerm som klarer å vise 32 tegn på en gang, og noen mener den er vrien å bruke selv om jeg personlig aldri har opplevd den slik. Icharger har et par modeller ute som har flott stor fargeskjerm med masse info.... heldigvis har jeg beholdt PL8

    BUMP Conrolleren er en utvidelse til blandt annet PL8 og Dual PL som gir oss brukervennlighet, informasjon og veldig gjennomtenkte løsninger. Selve controlleren har en fargeskjerm på 2,8 tommer, den styrer laderne dine, og ikke minst: den har NFC-leser som gjenkjenner tags du setter på hvert enkelt batteri.

    Tenkte jeg skulle bruke denne tråden som info og byggetråd, for planene er å bygge en stor ladestasjon hjemme og ladekoffert til stripa med dette ustyret i.

    Her er link til BUMP

    Bilder av det som kom i dag:

    Click image for larger version

Name:	20160202_225535.jpg
Views:	1
Size:	205.1 KB
ID:	637665
    BUMP
    Click image for larger version

Name:	20160202_225708.jpg
Views:	1
Size:	225.6 KB
ID:	637666
    BUMP tags mot VBC tags
    Click image for larger version

Name:	20160202_225741.jpg
Views:	1
Size:	288.9 KB
ID:	637667
    Ny Dual PL
    Click image for larger version

Name:	20160202_225817.jpg
Views:	1
Size:	179.9 KB
ID:	637668
    48V 69A PSU kraftwerk

    Fint driv ☺

    Stresstest!
    Last edited by RunarSL; 03-02-16, 00:55.
    Vbar Control - Tarot 450 - Goblin 500 - Trex 600N DFC - Goblin 700C - Trex 700N - Logo Xxtreme

  • #2
    Hva ble prisen på bump, og funker den med pl8 v1 som er oppgradert med firmware til 2.0?
    Min Hjemmeside..

    http://sveininge.iflogg.com

    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

    Comment


    • #3
      Originally posted by sveininge View Post
      Hva ble prisen på bump, og funker den med pl8 v1 som er oppgradert med firmware til 2.0?
      Den koster 144.95$ +frakt og avgifter.

      • Works with all existing Revolectrix Cellpro PowerLab 6, PowerLab 8v2, and Dual PowerLab (8x2) Battery Workstations
      Jeg er usikker på om den funker med PL8, men det er jo bare å sende dem en mail å spørre.

      Mulig RunarSL kan svare bedre på det.
      Hansi

      Comment


      • #4
        Ca 2500 da?
        Min Hjemmeside..

        http://sveininge.iflogg.com

        Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

        Comment

        Working...
        X