Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align m470l

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Align m470l

    Selger mitt Align m470l multicopter til fordel for andre prosjekter.Har flydd maks 10 turer med denne og den har fungert utmerket, med gps posisjon og funksjoner som "return to home" og "fail safe" vil modellen alltid komme tilbake uansett om den mister radiokontakt eller har lite batteritid igjen.Det følger med 2stk 6s 8000mah batterier og normalt flyr jeg ca 12min med et batteri, kobler jeg til begge (følger med adapter) så har jeg hatt flytid opp mot 20min.Modellen er også satt opp med en FPV/OSD modul som overfører videosignal til for.ek fatshark fpv briller. Dermed har du mulighet for å se live video og samtidig kunne ha full kontroll med alle parameterene inni skjermen slikt som høyde, avstand til der du tok av, gps kordinater, antall satelitter, flight mode og batterispenning.Selv har jeg satt opp modellen med en JR Pro XG14Dette er en 14 kanals radio med telemetri og JR sitt x.bus system som gjør at man kan kontrollere 14 kanaler ved bruk av kun 1 kabel mellom mottaker og flight controlleren på modellen.Men denne radioen er det nok kanaler til både å styre modellen samtidig som man styrer kameraet opp, ned og til siden.Kameragimballen som følger med fungerer utmerket og passer til (GoPro3/GoPro4, medfølger ikke)Ved å laste ned Aligns egen program for modellen kan man enkelt kalibrere radiokontrollen og velge ulike brytere til hva man måtte ønske, man kobler bare modellen til pc via usb kabel.Prisen er for Multikopteret med kameragimball og batterier, men kan også selges med radio (ferdig oppsatt) og FPV briller-Med JR Pro XG14 Radio og mottaker: 12490,--Med radio og Fatshark Predator V2 FPV briller: 14390,-Den går ann å sendes da jeg har allt av orginal embalasje til modellen, radio og fpv briller.Jeg har også mulighet til å frakte den selv mellom Evje - Arendal - Drammen torsdag 17.mars kl.16.00 - 20.00Har en liten video der jeg har brukt modellen til å filme.

    More...
Working...
X