Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikado Logo 600 Carbon med kjempe oppsett ++

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mikado Logo 600 Carbon med kjempe oppsett ++

    Dette er en Mikado 600 Carbon og kan gjerne kalles XXtreme da den deler samme funksjonalitet som Mikados andre XXtreme utgaver, bommen er custom og litt lenger enn standard for å kunne svinge rene 700mm blader. Disse heliene er produsert i Tyskland og holder høy kvalitet. Hele hode og swash, mainshaft, lagre og blader er nytt, rammen er derimot brukt, som du ser av ene bildet bestemte jeg meg og for å forsterke bunnplaten i forkant da denne er en tanke føyelig og lett kan slå brister, slipte til en carbon bit i flukt med rammen og det gjorde susen med denne limt på. Elektronikken på denne er som følger: Align BL700/750HV Esc YGE 160A HV Motor Xera 4030-470KV(samme som X-nova før de skiftet navn, denne er knapt brukt) Gyro enten Vbar mini eller Helicommand/BavarianDemon3SX (Vbar Neo på bildene vil ikke følge salget) Har og valgt 2S Lipo direkte på denne da det er HV oppsett og synest det gikk greit med å montere dette batteriet i bunn, har og splittet opp tilførselen til gyroen i 2 kabler for størst mulig kvadrat om det blir ledige porter på gyro eller receiver til dette. Om det er ønskelig kan jeg sette på en glitchbuster, liker ikke brownout og andre overraskelser, skal en kræsje skal det ikke være utstyret sin feil. Zeal 600mm bladene som står på er nye(har noen små kosmetiske feil fra fabrikk) men har og ett strøkent Edge 600mm sett om du foretrekker det. Canopy er og ett nytt Fusuno custom i stilige farger. Skal ikke mangle på effekt her, oppsettet gir deg frihet til å velge mellom 10 og 12S oppsett. Legger ved ett 10S batteri i svært god stand, ikke mer en 2-3mohm pr celle, følger og med ett 2S Lipo til elektronikk. Trenger du radio har jeg en Graupner MX-20 Hott radio med 12ch receiver i god stand. Har og en pent brukt Skyrc 6X80W Bluetooth lader om du skulle trenge det. Da kan heliet og selges RTF og ferdig oppsatt før utsending/henting. PS-selger ikke disse løst i første omgang Med Vbar Mini ønsker jeg 7999,- ink frakt Med Helicommand/BavarianDemon3SX 8999,- Tillegg for Graupner radioen med 12ch receiver 1599,- Skyrc lader 599,- Dette er priser som er knyttet til salg med Komboen Hører fra deg om du ønsker en skikkelig blinget Mikado utgave i XXtrem kvalitet og med krefter som det holder

    More...
Working...
X