Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spent på nytt fly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Funker sikkert greit med den ESC'n, men om du vil bytte til kun en BEC som du trenger, så er nok 5 ampere mer enn nok på denne.
    Antar at det ikke er flere enn 4 servoer på den, og de drar nok ikke mye heller.
    Noe sånt LiPo BEC regulator 4,8V 5A (550988 eller en til $5,35 fra Hobbyking om du ikke har det travelt.

    Lykke til om det blir hang-test til helgen!
    Last edited by SmurfAir; 13-10-16, 18:13.

    Comment


    • #32
      Stemmer, 4 servoer. Her he du mykje av poenget mitt ma flyginga i forhold til handling og vedlikehold. Koffor vente minst 3 uka for å spare maks 50 kr? Nei, da støtte i heller dei norske butikkan... Da kan en til og ma ringe og forklare om det er nokko ein lurer på (som eg gjer ganske ofte ) Legger ved bilde av esc`en med ein pekefinger der eg vurderer å kutte ledningan. Eller er det nok å isolere endene ma elektroteip? Vil det merkes i strømforbruket er vel eigentleg det eg lurar på. Personleg trur eg ikkje det spille nokko rolle... Værmeldingan sie 2-4 m pr sekund på fjellet i helga. Regne med at det er meir enn nok til glideren og ikkje for mykje for at cubben kan få prøvd se ein tur i tillegg kanskje...Click image for larger version

Name:	DSC_7680.jpg
Views:	1
Size:	149.5 KB
ID:	615338
      Originally posted by SmurfAir View Post
      Funker sikkert greit med den ESC'n, men om du vil bytte til kun en BEC som du trenger, så er nok 5 ampere mer enn nok på denne.
      Antar at det ikke er flere enn 4 servoer på den, og de drar nok ikke mye heller.
      Noe sånt LiPo BEC regulator 4,8V 5A (550988 eller en til $5,35 fra Hobbyking om du ikke har det travelt.

      Lykke til om det blir hang-test til helgen!

      Comment


      • #33
        Du trenger ikke og kutte kablene om du har plass til de, bare tilleggsisoler endene på kontaktene med noe. Krympestrømpe, tape eller noe.
        Ser av bilde at BEC er bare 1A, det er ikke mye så du bør kanskje google spec. På de servoene som sitter i flyet.

        Comment

        Working...
        X