Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slitt fører til drivreim

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Slitt fører til drivreim

    Har hatt et bytte av drivreim på min Raptor 50 T. Så ser jeg at et av hjulene som fører reima inn mot bommen mangler den nederste styrekanten. (Se bilde). Det er antagelig årsaken til reimslitasjen vil jeg tro. Dette hjulet legger seg mot overkanten av utsparingen når drivreima dras rundt. Den skulle stått midt i. Har noen et tips for hvordan jeg kan presse hjulet ned? For å bytte disse ser det ut for meg at jeg må demontere hele helikopteret og splitte ramma. Har lite lyst......

    Click image for larger version

Name:	2016-03-08 17.24.42.jpg
Views:	1
Size:	319.8 KB
ID:	637717
    Øystein Solvang Randen
    Røyken og Hurum modellflyklubb

    Menneskelig svikt er utelukket!

    Align T-Rex 700N Pro FLB;Align T-Rex 700N Blackshark III; TT Raptor 50 Titan; TT Raptor 50 Titan FBL; TT Raptor X50; Align T-Rex 500DFC; Align T-Rex 450L Dominator; TT Minititan 325 SE; Align T-Rex 150DFC; Gaui 500X; Tensho CK250; Domino 40.; Raven 40; STM Acrobat; Top RC Blazer

  • #2
    Ja, om det ikke er noen som vet på forum så har jeg fått svar annet sted....... Fint å lese manual, men å forstå den er noe annet. Demonterte alt (nesten) da tipset kom. Trykk, klikk og bytt. Litt irriterende at det var så lett men på en annen side fikk jeg ryddet og rengjort litt.
    Man er lærer så lenge man har elever!
    Øystein Solvang Randen
    Røyken og Hurum modellflyklubb

    Menneskelig svikt er utelukket!

    Align T-Rex 700N Pro FLB;Align T-Rex 700N Blackshark III; TT Raptor 50 Titan; TT Raptor 50 Titan FBL; TT Raptor X50; Align T-Rex 500DFC; Align T-Rex 450L Dominator; TT Minititan 325 SE; Align T-Rex 150DFC; Gaui 500X; Tensho CK250; Domino 40.; Raven 40; STM Acrobat; Top RC Blazer

    Comment

    Working...
    X