Announcement

Collapse
No announcement yet.

Modellflybutikken.no treige til å sende.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modellflybutikken.no treige til å sende.

    Bestilte 2 lipobatterier på tirsdag med håp om å ha de denne helga. Men har ikke dukket opp noe. Når jeg logger inn i nettbutikken så står ordren som paid men ikke shipped som det står på tidligere ordre. Prøvd å sende mail via kontakt skjema i nettbutikken uten å få svar. Håper de kommer over helga hvis ikke blir det en kjedelig påske
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

  • #2
    Synd at det skal være slik. De raskeste, som jeg opplever det, er Elefun, RCPro og Lynvingen Rasmus hos RCbatterier. Han leverer nærmest før du har bestillt, ordren går ut samme dag som oftest. De førstnevnte er heller ikke spesiellt sene.

    Hvilke batterier trenger du? Har litt av hvert i bua, si fra hva du har bruk for så sjekker jeg inventaret om jeg kan hjelpe.



    Comment


    • #3
      trenger 2 stk 5s som skal seriekobles til 10s. brukes i en 25% pilotrc sbach. er ikke noen krise om jeg ikke får dem. men hadde gledet meg til å få prøvd denne nå i påsken.
      har fri fra jobben hele neste uke
      Har andre ting jeg kan fly med. Litt for mye i følge fruen

      pleier å bruke elefun eller rcpro jeg også. og de har kjempeservice når det gjelder å få sendt varene. Disse batteriene var på tilbud nå hos modellflybutikken derfor jeg bestilte der.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        fikk svar på mailen til modellflybutikken nå. håpe det rekker frem før torsdag da

        Hei


        Vi har alle mann på sykelista for tiden så det går litt trått.

        Din ordre er ferdig pakket og går på mandag slik at du har den før påskehelgen.

        Takk for ordren.

        Vennlig hilsen


        Modell Hobby Butikken
        Modell Hobby AS,
        Sykkylvsvegen 852,
        6220 Straumgjerde
        Org nr: 915 125 948
        www.modellhobby.no

        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          ok, så bra !



          Comment


          • #6
            fikk batteriene i dag. så da blir det flyging i påsken
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              Originally posted by telecaster View Post
              Synd at det skal være slik. De raskeste, som jeg opplever det, er Elefun, RCPro og Lynvingen Rasmus hos RCbatterier. Han leverer nærmest før du har bestillt, ordren går ut samme dag som oftest. De førstnevnte er heller ikke spesiellt sene.

              Hvilke batterier trenger du? Har litt av hvert i bua, si fra hva du har bruk for så sjekker jeg inventaret om jeg kan hjelpe.

              RCpro er raske til å sende, men problemet der oppe (Sortland-Fauske osv.) er veldig treg postgang, noe Posten burde kunne forbedre vil jeg tro. Opplevd flere ganger at det bytter postnummer, men er på samme sted et par døgn osv.
              Noe som ikke kommer RCpro til gode akkurat om man trenger noe raskt, så blir det Elefun pga. at derfra er postgangen rask.

              Comment

              Working...
              X