Announcement

Collapse
No announcement yet.

JR Radio fra RCJapan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JR Radio fra RCJapan

    Hei, er i gang med å starte opp igjen hobbyen og trenger blant annet en ny radio. Eg har blitt anbefalt RCJapan og driver å ser på en JR XG11MV.
    Er det noen som har erfaring med bestilling fra RCJapan? Er det noe en må være oppmerksom på når en bestiller radio fra Japan? Det brukes ikke andre frekvenser der eller noe?



    RC Japan | Radio Control Aircraft | Car

  • #2
    Har selv to stk XG11 funker utmerket men jeg har kjøpt de i Norge. Har handlet en rekke YS og OS motorer fra RCJapan og det har aldri vært noe problem.

    Comment


    • #3
      Har XG11 fra JR selv med DMSS, veldig fonøyd med radioen så kan absolutt anbefales. Men vurder å be om en god pris fra Elefun eller RCPRO?
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Hvis man bestiller fra Japan, så er garantien i Japan. Når radioene selges i Norge, kjøp i Norge.
        Karl Hans Glommen.
        Mjøsa Modellflyklubb

        Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

        Comment


        • #5
          Elefun har nå en demoradio de selger til god pris.
          Ukens tilbud - elefun.no - Radiostyrt hobby

          Comment


          • #6
            Kjøpte nettopp en Saito fra RC Japan. Bestilte på mandag og fikk motoren mandagen uken etter. De har imidlertid ett betalingsgebyr på 3,5% (MasterCard) Spesielt radio hadde jeg nok kjøpt i Norge.

            Comment


            • #7
              Jeg har en å selge. Nesten ubrukt, brukt litt på simulator. kun sender m/lader. 1 RG411B mottaker. kjøpt ny hos Elefun.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jan E View Post
                Jeg har en å selge. Nesten ubrukt, brukt litt på simulator. kun sender m/lader. 1 RG411B mottaker. kjøpt ny hos Elefun.
                Send meg gjerne et tilbud på PM

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Harpoon View Post
                  Kjøpte nettopp en Saito fra RC Japan. Bestilte på mandag og fikk motoren mandagen uken etter. De har imidlertid ett betalingsgebyr på 3,5% (MasterCard) Spesielt radio hadde jeg nok kjøpt i Norge.
                  Veldig bra, det er nettopp Saito eg kjem til å bestille meg til mitt neste fly. Det siste flyet eg hadde før eg solgte unna alt for noen år siden var ein GP Ultimate med ein 72 Saito, planen er å bestille samme fly og motor når eg no starter opp igjen med hobbyen.

                  Comment

                  Working...
                  X