Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken liten Ultimate elektro?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken liten Ultimate elektro?

    Har ein 40size Ultimate i bestilling men ønsker å få tak i ein mindre utgave med elektro oppsett. Er det noen som kan anbefale en?

  • #2
    Hei.
    Jeg har en Ultimate AMR fra Precision Aerobatics som jeg er veldig fornøyd med. Den er liten og lett så den er kanskje ikke så presis i store acroøvelser, men den er helt super som herje/3D fly. Den anbefalte motoren er også kjempebra. Anbefales!!!
    Mvh
    Gunnar Børseth

    I might not be very good, but I'm fun to watch.

    Comment


    • #3
      Hvor kjøpte du den? Eg har sett på akkurat den modellen men har ikkje funnet nokon som har den på lager....

      Comment


      • #4
        Jeg kjøpte min hos Head RC i Danmark, men jeg tror ikke de eksisterer lenger. Mulig det går å handle direkte fra Precision Aerobatics hvis ikke frakten blir for dyr.
        Mvh
        Gunnar Børseth

        I might not be very good, but I'm fun to watch.

        Comment


        • #5
          Kunne denne vært noe? Ikke PA kvalitet akkurat, men den er i det minste rimelig.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Kyrre View Post
            Kunne denne vært noe? Ikke PA kvalitet akkurat, men den er i det minste rimelig.
            Tror jeg bestiller denne, takk for linken!

            Comment


            • #7
              Kanskje denne hadde vært grei ? : Page Not Found | 404
              Bfight 210
              De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
              De Havilland DH 2 skala 1/5,3
              Phoenix RC Club

              Comment


              • #8
                Eg har den Protech Ultimaten fra Teknisk Hobby i bestilling, så får eg sjå korleis kvaliteten er når den er så pass billig....

                Comment


                • #9
                  Eg treng hjelp til å finna eit ok elektro oppsett til denne. Eg prøver meg fram på eCalc men mulig eg gjer noko feil for eg har forsøkt dei fleste av motorane elefun har inne med masse slags batteri og propell kombinasjonar men kjem alltid ut med røde tall...

                  Flott hvis nokon kan bistå.

                  Data på flyet: vingeareale: 17.5 dm2, vekt uten batteri/motor: 1050g
                  Eg har nokre nye 4s 5000mAh som veier 500g som eg har lyst å bruke.

                  Comment


                  • #10
                    Det er listet passende utstyr på produktsiden, det jo et utgangspunkt. Men de 4S batteriene blir ALT for store og tunge for denne modellen, 3S 2200 er det som er anbefalt fra produsenten.

                    Comment

                    Working...
                    X