Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan velge motorer?..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan velge motorer?..

    Heisann..

    Jeg har et evighetsprosjekt gående der jeg har kommet til noen spørsmål..

    Jeg har bygget en ramme med 8 armer, alt er cnc-frest i carbon, og alle skruer er i titan.
    Diameter slik den er nå er 110cm, men tenker å ha på noen motorfester utenpå der, så den blir kanskje 120cm i diameter uten propeller..

    Nå har jeg kommet dit at jeg skal velge motorer.. Jeg tenker at hele greia kommer til å veie rundt 10kg med alt,
    og lurer på om det finnes noen måte å velge "riktige" motorer, og propeller på.

    Dronen skal hovedsakelig brukes til å filme med, men da med litt større kameraer.

    Tar også i mot tips på kontroller osv.. har lyst på DJI A1, men det er fryktelig dyrt.. andre ting som er bra?

    -Henning

  • #2
    Er ikke kompatibel med å besvare denne selv om jeg har bygget flere droner, men om du ikke allerede har gjort det så ville jeg ha stilt det samme spørsmålet på forumet til FPV.no tror kanskje det er flere med mye dronekompetanse der egentlig.
    Selv om det befinner seg en del av de her også, så postes det ikke så mye om det som det gjøres angående fly.

    Comment


    • #3
      Originally posted by djheinz View Post
      Jeg har et evighetsprosjekt gående der jeg har kommet til noen spørsmål..

      Nå har jeg kommet dit at jeg skal velge motorer.. Jeg tenker at hele greia kommer til å veie rundt 10kg med alt,
      og lurer på om det finnes noen måte å velge "riktige" motorer, og propeller på.
      Jeg er ved ca samme sted.

      Hvor anskaffer man seg passende deler? Er der noen gode open source IMUer?

      Jeg er interessert i IMU og vifter.

      Comment

      Working...
      X