Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sab goblin 500 sport som ny

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sab goblin 500 sport som ny

    Modellen er som ny og kun flydd ett par ganger for tuning av Vbar Neo og selges pga av uforutsette behovFør du tar kontakt så les hele annonsen for å skjønne hva de forskjellige prisen inkluderer, oppgitt pris er billigste komboEr satt opp med følgende:Ny X-Nova 4020 8P 1200KV med riktig pulley for gov/rpmAlign BL700/750 HV servoer, disse er som nye, kjørt 2-3 turer i ett oppsett på en 700Jeg har og flett nye Servoking BLS680 swash og MBLS896i-ny serie på hale, ønsker du denne komboen må du legge til 1000,- på alle oppgitte priser, dette er kostbare saker og vanvittig raske og sterke servoer, på 8.4V trekker swash servoene 27kgDisse står montert på en ubrukt modell og jeg må vite om du ønsker disse montert eller ikke før avsending, samme gjelder Align servoene som ligger løst i eskeMikado Vbar Mini, Blueline eller Silverline etter ønskeStår med 6.0 software nå men tilbakestilles til 5.3.4 ved behov(Jeg får og snart en BeastX Plus som kan følge med om du ønsker det og kan vente en liten uke etterkjøp, Mini Vbar og BeastX går for samme pris selv om BeastX er poseny, ny pris er 1700,- på Elefun)Den selges fortrinnsvis uten esc, alternativ er muligens en YGE 90A LV (Ønsker du en ny Castle 90A Talon kan den følge med for samme pris men må ettersendes)Har oppgradert Bell Crank Leveler til Lynx rød alu(Halepitch)Følger med ekstra ny halebom, ekstra sett med nye Sab mainblades, ny ekstra swash, halebladene er oppgradert til mer fancy Zeal rød/hvit 85mm tailblades som gir mer haleautoritet.Er og med carbon swash servoholdere fra Lynx som er spesiallaget for Mini servoer, spesielt MKSHar modifisert guiden som tailroden går gjennom for å få mindre mekanisk friksjon, dette har fungert veldig bra, gir bedre autoritet på lavere RPMOriginal Guiden har jeg en ekstra av ny i pose om du vil endre dette tilbake, har og forsterket innfestningen for denne da feste for denne er ett svakt punktLegger derfor med en eskeny bom om du ikke vil ha en modifisert utgaveSom sagt har jeg en del utsyr som den nye BeastX Plus og en Talon 90 på vei om en stund om du ønsker dette, blir selvfølgelig ettersendt eller vi venter til jeg har alt i hus, dette bestemmer du men da blir levering/sending forsinket ett stykke ut i neste måned.Kjøper du nå og vil ha noen av disse produktene ettersendt en uke senere, skriver jeg en juridisk bindende kontrakt med deg, se for øvrig tilbakemeldinger fra mine andre salg og kunder på finn, driver kun seriøs butikkUsjda med Esc(Talon/YGE) og Mini Vbar 7499,-Ønsker du en Bluline eller Silverline Vbar blir prisen 7999,-Pris uten ESC med Mini Vbar 6499,- Uten Esc med Blueline/Silverline 6999,-I denne prisen får du ett gratis oppsett og en gratis reparasjon om du holder frakten.Batteri på bildet er ett Gens Ace 3300 mah 45C som er nytt, kun testet med denne modellen og kjøpt samtidigEr med 2 skinner som du ser på bildeneBatteriet følger ikke med i utgangspuktet til disse prisene men avvikler vi en kjapp handel skal du få dette med for 300,- ekstra som er billig, ny pris var 1065,- m/fraktSi fra hvilken kombo du ønsker, med eller uten esc, hvilken gyro og servo løsning du ønskerVennligst les annonsen før du spør om priser, alt info er oppgitt her.Frakt ikke inkludert i prisSendes kun i oppkrav mot depositum på 1000,- dette for å dekke mine tapte fraktutgifter tur/retur og arbeid med pakking ved uavhentet pakke, dette retuneres ikke under noen omstendigheter ved useriøs handelEller er frakten 160,- som inkluderer sporing og forsikring oppad 10 000,-Førstemann til møllen, dette er billig, ny pris her alt etter servo og gyro kombo ligger mellom 13-15 000,-

    More...
Working...
X