Announcement

Collapse
No announcement yet.

Servo støy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servo støy

    Hei. Jeg opplever servostøy fra 3 av servoene på mitt EF extra 300. Når jeg rører servoarmen så stopper det. Det er ikke noe risting, men det føles heller ikke rett. Dette er ikke "billig servoer" (hitec Hs 7955 TG 24kg). Noen ideer? PS, det er nok tulleteorier online☺

  • #2
    Du kjører de på maks 6 Volt ? Burde vel ikke være noe feil med disse til over tusenlappen pr stk. Er de helt nye så det er første gangen du bruker de ? Har du noen innstillinger på mottageren så de får riktig digital impulser ? Prøvd med en annen mottager ?
    Bfight 210
    De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
    De Havilland DH 2 skala 1/5,3
    Phoenix RC Club

    Comment


    • #3
      Rx får strøm via bec (hoved batt). Kan være mottaker (AR8000) som ikke er anbefalt i "carbon fly", men det er ikke rare mengden carbon i det. Flyet flyr helt fint. Hvis jeg tar høyderor fort opp og ned, så stopper det. Har desverre ikke en annen mottaker og prøve

      Comment


      • #4
        Det er het normalt at disse servoene står å summer for å holde rorene i posisjon.

        Comment


        • #5
          Takk bardp, det er det jeg og hører. Jeg er ikke noe teknisk/Elektrisk geni, men når det ikke trekker mer strøm, og det ikke er noen risting, så kan det ikke være så galt. Ville bare høre om det gikk an å bli kvitt det ☺

          Comment

          Working...
          X