Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noe for Mosquito tilhengere ;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noe for Mosquito tilhengere ;)

    Seagull kommer med en 2 meter, dog noe liten men ...

    Click image for larger version

Name:	13442324_1068079713260571_5038004556883201391_n.jpg
Views:	1
Size:	42.7 KB
ID:	638202
    Balsa

  • #2
    Spennende, hvor har du den informasjonen fra?
    Står ingenting på hjemmesiden til Seagull.
    Niels Jensen
    Phoenix rc club

    Små gutter ser på opp på himmelen når de hører et fly, noen av oss slutter aldri med det.

    Modellflyving er mental hygiene.

    Comment


    • #3
      Seagull Models Company... - Seagull Models Company In Vietnam
      Balsa

      Comment


      • #4
        Ser digg ut i det bildet. Balanserorene burde være smalere enn flapsen, men eller fin. Lurer på hvordan den ser ut forfra.

        Comment


        • #5
          Håper ikke de har tenkt å bruke den canopyen.... Litt spent på hengsling av flaps, men det ser jo ut til at de har valgt den vanlige modellfly måten å hengsle på. Ellers er den vel som ARF'er flest, ligner men langt fra skala

          Comment


          • #6
            Ja. Burde være like dyrt å produsere fly som ser riktige ut som fly som ser feil ut.

            Heldigvis er canopyen til De Havilland-fly lett å lage siden de ikke har mye dobbelkurver.

            Comment


            • #7
              Før ble flyene fra kina og områdene rundt, tegnet på en serviett en fuktig kveld i restauranten
              Balsa

              Comment


              • #8
                Originally posted by Wulf View Post
                Før ble flyene fra kina og områdene rundt, tegnet på en serviett en fuktig kveld i restauranten
                He he, så vi kan kanskje si at vi har en ny skala klasse her? Napkin scale ������

                Jeg sa jeg ville ha en og spurte når den var tilgjengelig, neste år var det nærmeste jeg fikk.... Ut i fra det bildet så er det mye som burde vært rettet opp... men vi får se hva som blir produksjonsmodellen og hvordan den ser ut ☺
                Last edited by Jamie; 02-07-16, 01:18.

                Comment


                • #9
                  Håper den ikke blir like ille som deres Fw190. Den er jo tragisk,
                  Balsa

                  Comment


                  • #10
                    Kommer litt bilder nå... Fire rør på siden av nacellen. .. skal jo være to eller fem da �� Flaps er jo feil hengslet...... Og avslutningen på nacellen som går fra TE har feil form. Men halen ser bra ut da

                    Kanskje like greit å bygge en selv

                    Click image for larger version

Name:	13690595_1087101101358432_4172322769478518820_n.jpg
Views:	1
Size:	127.8 KB
ID:	615008

                    Click image for larger version

Name:	13707598_1087101014691774_3607494732648870779_n.jpg
Views:	1
Size:	85.6 KB
ID:	615009

                    Comment


                    • #11
                      Sjekket opp serienummeret, TA719 ska være en B.35 (identisk med en B.XVI) Hvilket gjør at naceller og bomberom er feil, skal også ha seks eksosrør på hver side. Deltok mest sannsynlig ikke i WWII da den ble levert en gang i mellom mars og juli i 1945. Ble bygget om til trainer.
                      Modellen her ser jo ut som en FB.VI

                      Hvorfor ikke velge et serienummer som i det minste har noen likheter da....

                      Comment


                      • #12
                        Hehe. Ikke godt å tro hva de tenker på. Synd de ikke bruker ressursene sine på en bedre måte Btw, jeg synes den ser bra ut, men nå er ikke jeg expert på den modellen. Alterativet er denne kanskje

                        fc-scaleparts.de - Dette nettstedet er til salgs! - fc scaleparts Ressurser og informasjon
                        Last edited by Wulf; 17-07-16, 14:18.
                        Balsa

                        Comment


                        • #13
                          He he Nesten 7800 mossier ble bygget..... Råeste Warbird ever liksom. Og så greier de å lage en ARF av en trainer????? Ikke alltid lett å skjønne hva de tenker på nei

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Jamie View Post

                            Kanskje like greit å bygge en selv
                            Tror jeg vet om en som bygger en sånn selv...........

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Viggkri2 View Post
                              Tror jeg vet om en som bygger en sånn selv...........
                              Kanskje ikke helt umulig det
                              Last edited by Jamie; 17-07-16, 17:29.

                              Comment

                              Working...
                              X