Announcement

Collapse
No announcement yet.

JR 28X

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JR 28X

    Da er ny radio ankommet JR 28x. Ser og kjennes veldig flott ut. Hadde håpet at jeg skulle kunne kopiere modellene jeg har på min XG11 over til min nye 28X men når jeg prøver på det sier 28X feil filformat. Noen som vet noe om dette?

  • #2
    Minnes jeg måtte krype til korset og starte på nytt. Ellers gratulerer, en fin, praktisk og knall radio!
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Ja ser vel slik ut, filene 28x lager for en modell er jo ti ganger så store som de XG11 lager. Måtte jo være en fin oppgave for en eller annen datafrik og lage et konverterigsprogramm som fikset dette. Rart ikke JR har noe slikt.

      Comment


      • #4
        Ikke uenig, samtidig er 28x lekende lett å sette opp. Brukte kanskje ti minutter på min twin turbin 262 med rimelig mange kanaler
        ____________________________
        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

        Comment


        • #5
          Ja etter å ha trykt litt på den virker den jo temmelig logisk og enkel å ha med å gjøre. Tror jeg kommer til å trives med den radioen.

          Comment


          • #6
            Originally posted by bardp View Post
            Ja ser vel slik ut, filene 28x lager for en modell er jo ti ganger så store som de XG11 lager. Måtte jo være en fin oppgave for en eller annen datafrik og lage et konverterigsprogramm som fikset dette. Rart ikke JR har noe slikt.
            Og kanskje gi beng i å bruke den tittelen på oss som faktisk innehar profesjonen og kunnskap til å lage nevnt konverteringsprogram så kan det jo hende at det dukker opp noe... Beklager muggenhet, men å bli putta i en slik kategori på grunnlag av kunnskap henger ikke på greip...
            Propellen skal være på toppen!
            Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

            Comment


            • #7
              For sent for noe konverteringsprogram nå for mitt vedkommende. Nå har jeg lagt over mine 8 fly og 2 helikoptre manuelt.
              Med datafrik tenkte jeg ikke først og fremst på folk som har den nødvendige kunnskapen til å lage et slikt program, men mer på en som for moro skyld skriver noe slikt på fritida. Har livnært meg av programmering i mange år selv. Det er blitt mindre av det i det nå. Men synes ikke det er så morsomt at jeg gjør det på fritida.

              Comment


              • #8
                Oppdaterte softwaren i radioen fra versjon 1.003 til 1.006 som er den nyeste versjonen JR har liggende på sin nettside. Etter oppdateringen er home screen blitt helt blank. Alt ellers ser ut til å fungere som før. Noen som har råd for dette?

                Comment


                • #9
                  Ikke oppgradert ennå, tenkte å ta det når sesongen var over men kanskje bare fortsette? Prøvd boot med batterier ute?
                  ____________________________
                  Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                  Comment


                  • #10
                    Da har jeg hat ute batteriet uten at det ble noen forskjell. Men slike ting er kanskje normalt når en leser hva JR skriver i "Guide for software update"
                    In the unlikely event that the transmitter does not start up after carrying out the update, or if there are problems such as a strange display, please contact your local dealer, or JR distributor in your country.

                    Får ringe RcPro i morgen.

                    Comment


                    • #11
                      Så jævla irriterende
                      ____________________________
                      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                      Comment


                      • #12
                        Bra jeg ennå har min trofaste JR 11X Zero den har det aldri vært noe tull med.

                        Comment


                        • #13
                          Noen løsning på problemet?
                          ____________________________
                          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                          Comment


                          • #14
                            Snakket med RcPro på mandag og de skulle undersøke saken men har ikke hørt noe fra dem ennå.

                            Comment


                            • #15
                              Da har jeg fått beskjed om at radioen må sendes inn.

                              Comment

                              Working...
                              X