Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align T-rex 800E Pro DFC - NY PRIS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Align T-rex 800E Pro DFC - NY PRIS

    Selger jeg dette fantastisk bra T-rex 800E med ganske tungt hjerte. Dette var fullstendig vedlikeholdt etter 60 turer i juni i år. alle akslene, alle kulelagere og slitasjedeler (main gear, alle umbrella gear, torque tube...) ble byttet og er nye. Helikopter ble også oppgradert med 3 bladers pakke bak + rød fluorescent tail fin + Align sin nye konge kvalitet 130A ESC. Er med kjempekult matt hale.Har aldri vært på bakken.Heli har 2 stk Gens Ace 5800 mAh 45C batterier med masse levetid inni, rundt 3-4 mOhm internal motstand.Helikopterer er snart 2 års gammelt.Pris med batterier er utrolig billig for dette helikopteret.Husk at hvis jeg sender, den koster omtrent 300-400 NOK som Norgespakke, husker ikke nøyatkig hvor mye betalte når jeg kjøpte. Dette kjøperen må betale. Sendes etter betaling av kjøpsum, eller kan sendes som post oppkrav, men da frakt pris tipper er enda mere.Helikopter kan hentes i Sandefjord eller i nærheten. Ved å hente må betales med kontant, eller vipps etter avtale.Ikke interessert i bytte. Ring meg for en hyggelig helikopter prat!Sender flygningsvideo, men dette er med 2 bladers pakka bak. Med 3 blader er heli bare enda bedre. Brukte jeg for sport + enkelt 3D flygning.

    More...
Working...
X