Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spektrum DX5e trottelstikke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Takk for tipset Kyrre, Jeg bestilte en ASW28, selv om jeg er klar over "Kina- kvalitet". Det er jo betryggende at den kjøpes i Norge hvis noe skulle være helt feil.

    Så så jeg jo at jeg hadde lagt ut en feil link til luringen Phil på Youtube, Dette er den riktige linken:

    Det er som vi ser 5 versjoner av denne gadget, jeg behøver versjon "8-way cyclic" som er egnet for flaps.

    Sverre

    Comment


    • #17
      Antar at du har tenkt å fly langt med seilflyet/ene ... Sjekk ut telemetri neste gang du ser på
      radioer da kan du får "alarm" før du mister kontakten med flyet. I dag får du telemetri uten å
      måtte ta opp lån altså ...

      Comment


      • #18
        Originally posted by Ofly61 View Post
        Antar at du har tenkt å fly langt med seilflyet/ene ... Sjekk ut telemetri neste gang du ser på
        radioer da kan du får "alarm" før du mister kontakten med flyet. I dag får du telemetri uten å
        måtte ta opp lån altså ...
        Med en vanlig full-range 2,4 ghz radio og mottager i dag, så skal rekkevidde ikke være et tema.
        Du har mistet flyet av syne eller orientering lenge før du får problemer med range.
        Så fremt man ikke flyr FPV vil ikke telemetri gi deg noe fordel hva gjelder range på radio mener nå jeg...

        Men for all del, det kan være kjekt å ha til flere ting....

        Comment

        Working...
        X