Announcement

Collapse
No announcement yet.

P1 gyro fra Banggood og DX8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • P1 gyro fra Banggood og DX8

    Hei, har hatt noen gyroer tidligere og fått de til å fungere.
    Men denne sliter jeg litt med, har montert den på en deltavinge (eurofighter).
    Jeg får ailerons til å bevege seg normalt, men ikke elevator. Skjer ingenting.
    Hvilken vingetype skal jeg ha på radioen tro?
    Link til gyro:
    Page Not Found - Banggood.com.

    Håper noen har noen tips

  • #2
    Det normale er at du skal ha vanlig vingetype på radio, og så velger du delta/elevons på gyroen, men utifra bildet så ser det jo ikke ut som du kan velge vinge/haletype på denne gyroen.

    Comment


    • #3
      Joda, man kan sette tre brytere i en viss posisjon for deltamix og det er gjort. På DX8 er det flere valg på vingetype, så jeg blir usikker på hva som blir "vanlig".
      Skal prøve med frem videre i helga, kan jo være noe feil på skiten også

      Comment


      • #4
        Vanlig er det samme som Spektrrum kaller "normal", alltså en servo i vingen. Det er førstevalget på DX9, tipper det er det samme på DX8. Du skal IKKE velge elevons på radioen, med mindre gyroen din er annerledes fra alle jeg har vært borti.

        Comment


        • #5
          Har nå fått alle ror til å bevege seg som de skal, nå har jeg ingen gyrofunksjon. Jeg skal styre gyroen med flapbryteren (aux1) så jeg har 3 modus på gyro. Men har rotet meg helt bort i oppsettet og får ikke dette til å fungere. Jeg kan også bruke gear-kanalen, det holder med to moduser på gyroen.
          Veldig vanskelig dette...

          Comment

          Working...
          X