Announcement

Collapse
No announcement yet.

ESM FW 190D9 Saito fg60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ESM FW 190D9 Saito fg60

    Hej hej
    jeg flyver med denne model, med Saito fg60.. Men min indsugnings ventil, på nr 2 cylinder. Har sat sig 2 gange... Hvordan køler i jeres motor i D9????
    Der kommer jo ikke så megen luft ind..
    mvh Dan

  • #2
    Hadde aldri problemer med min men den var godt bafflet. Bruker 6mm sort depron som baffling. Limes med Tec7. Dessverre gikk Dora i bakken med et brak tidligere i år 😕. Godt jeg har en til på lager 😀
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Det var sgu da ærgerligt med Doraen!!! Men lækkert at have en ekstra, de flyver godt har du et billede Alf?????

      Comment


      • #4
        Hva slags olje bruker du ? Har hatt problemer med ventiler som satte seg fast når jeg brukte biltema olje. Men ikke etter att jeg gikk over til mobil1
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          Jeg bruger Fuldsynt. 2-takts POWER 1 Racing CASTROL olie.. Skulle jo være ok olie. Men det er sjovt, det er kun nr 2 cylinder

          Comment


          • #6
            Ja skal jo være en bra olje det. Når du tar av ventildekslene på sylinder 2. Er det da godt med olje der så den har fått smøring?
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              Ja, det synes jeg.. Må bare bafle lidt bedre, og håbe det hjælper tak for dine svar hr..
              mvh Dan

              Comment


              • #8
                Hei. Noen som har handlet hos xlhobby før? ser di har tilbud på saito motorer.

                Comment


                • #9
                  Akkurat handlet Freewing F86. Rask levering og bra priser!
                  ____________________________
                  Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                  Comment


                  • #10
                    Takk for svar, Prøvde og ringe di nå og fikk faktisk svar å utfyllende innformasjon ,fantastisk service blir å handle der!

                    Comment


                    • #11
                      Handlet en Saito FG90R3 der for noen uker siden. Flott service og god oppfølging. Han ringte meg til og med noen dager etter bestilling for å fortelle at motoren ble liggende i tollen en dag ekstra.
                      XLHobby hadde den på tilbud til 12500 da jeg handlet slik at jeg sparte faktisk over 5500 på å handle hos XL fremfor RCJapan som opprinnelig var planlagt.
                      Last edited by Karmann; 27-04-17, 22:31.
                      Mvh
                      Morten Aase

                      Comment

                      Working...
                      X