Announcement

Collapse
No announcement yet.

Seagull 2,1m Texan ser helt fjern ut på hjemmesiden deres.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Seagull sin fine variant er også svært nær.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Denne ser bra ut hvis man gjør det riktig, fin størrelse og er rimelig skala Trengs litt lim for å gjøre den ferdig da

      http://gb.trapletshop.com/na-t-6-texanharvard-9425-2

      Comment


      • #18
        Har dessverre ikke egnet plass til byggebord og pussing av balsa. Jeg kan fint holde på med ARF i stua, men for byggesett må jeg jobbe oppå CNC-fresen. Det er uansett for stort og dyrt byggesett. Skal jeg bygge noe noen andre har designet kan jeg like gjerne gå for ARF. Til nød kan jeg bygge en Rich Uravich OV-10 Bronco.
        Last edited by tahustvedt; 28-09-16, 15:57.

        Comment


        • #19
          Handla hos TK Trading forrige uke og klar i dag, OS 160 twin og elektriske retract. Rent bruksfly men måtte skjære ut flaps. Hjul leggene er feil men det får duge inntil jeg evt finner noen som lar hjulet stå ut. Flys så fort det løyer litt.

          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • #20
            Kult. Den ser jo bra ut. Var det gammel lagerbeholdning eller nyinnført modell?

            Comment


            • #21
              Han tok inn et lass for et år siden men går vel å vurderer et lass til nå. Send han en mail og spør om status og hils fra Alf!
              ____________________________
              Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

              Comment


              • #22
                Petrausch sine. Litt feil vinkel, men de er tatt på så stor avstand at det er sammenlignbart for det da perspektivet ikke forvrenger proporsjonene. Den røde er 1/5-skala og er ganske nær bortsett fra halen og understellet, den grå er den største varianten, og ser ut til å bomme litt på canopy og vingeposisjon. Hadde jeg hatt bedre råd kunne jeg kanskje gått for den på 1/5-skala, men liker ikke at understellet er gjort ekstra bredt på den.
                Attached Files
                Last edited by tahustvedt; 02-10-16, 16:25.

                Comment


                • #23
                  Vantex. Fin nese men lang hale.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Petrausch sin store er midt på treet skala. Den er dessverre ganske helbom på canopy men tror egentlig vinge posisjon er ganske bra. Den bommer også på turtledeck på venstre og høyre side foran cockpit. Ikke i høyde men hvordan det er utformet. I tillegg er vinge konstruksjon helt elendig. Tror ikke det er brukt en kalori for å bygge struktur for styrkens del. Synes den lille ser bra ut på de bilder jeg har sett
                    ____________________________
                    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                    Comment


                    • #25
                      Ja det er viktigere at det ser riktig ut enn at det er riktig.

                      Comment


                      • #26
                        ____________________________
                        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                        Comment

                        Working...
                        X