Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bare et spørsmål

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bare et spørsmål

    Sitter her og leser litt, men som sist, er det fattig med nye tråder...!!
    Er det ikke noen interesse lenger blant dere, eller bruker dere nye/andre fora....??

  • #2
    går nok mye på facebook tipper jeg
    Pike perfection x3
    Race M
    victor
    Mini Corado
    Graupner mc 32
    Graupner mz 24
    [/QUOTE]

    Comment


    • #3
      Har vel et inntrykk av at det ikke er særlig interesse for de en sysler med, så da gidder en jo ikke legge ut noe heller.

      Comment


      • #4
        Det er nok Facebook som har overtatt en del av temaer og poster. Der får man jo alle slags oppdateringer, både familie og venner samt hobby på en gang. Når det er sagt så er dette forumet uovertruffent når det gjelder å systematisere poster og finne tilbake til gamle tråder. Så for min del så bruker jeg begge deler og er her daglig men poster ikke så veldig mye her.

        Jeg er sikker på at dette forumet kommer til å overleve og at pendelen vil svinge tilbake til at man bruker det mer.
        Espen Kvien
        Gruppeleder F3A
        Vingtor RC Club
        f3a.norge@gmail.com

        Mange fly og mye moro

        Comment


        • #5
          Jeg er også inne hver dag.
          Er det noe jeg sysler med (både nytt, rep. og oppgraderinger) prøver jeg å få lagt det ut her.


          Rune

          Comment


          • #6
            Vet ikke om det var tenkt til seilflygere eller generelt hele forumet. Uansett så er vel svaret allerede gitt, Facebook. Der får man nærmest umiddelbar respons, enten det er et spørsmål, eller bilder/videoer etc som blir lagt ut. Men Facebooks store svakhet er at alt "forsvinner" så fort det ikke blir oppdatert på noen dager. Man kan absolutt søke opp igjen poster, slik som her, men det er jo null organisering, mens her er det mange underforum og lett å finne frem. Det er jo ikke alltid man vet hva man skal søke på for å finne svaret.

            Comment

            Working...
            X