Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbyfly.de

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hobbyfly.de

    Noen som erfaringer med denne butikken? De ber norske kunder oppgi "ID-custom number". Har ikke klart å finne ut hva de mener med det. Hobbyfly.dk hadde vel en heller tvilsom sorti, så er litt i tvil. Prisene ser veldig greie ut.
    Terje Pedersen

    Indre Østfold Modellflyklubb

    91399490

  • #2
    har bestilt derfra og det gikk kjempe fint. id custom number er personnummeret ditt. Jeg var litt skeptisk til å oppgi det og spurte hvorfor. og fikk til svar att det var att de måtte ha det for pga eksport av varer fra tyskland. Bestilte den store storchen til black horse og betalte bare 30euro i frakt. kom med 2 store esker med tollpost
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Originally posted by tyor View Post
      har bestilt derfra og det gikk kjempe fint. id custom number er personnummeret ditt. Jeg var litt skeptisk til å oppgi det og spurte hvorfor. og fikk til svar att det var att de måtte ha det for pga eksport av varer fra tyskland. Bestilte den store storchen til black horse og betalte bare 30euro i frakt. kom med 2 store esker med tollpost
      Takk for oppklarende svar Tom. Er vel heller ikke spesiellt glad for å oppgi personnummeret mitt, men vi får se. Ble også overrasket over de lave fraktkostnadene. Blir nok en bestilling derfra utover tenker jeg.
      Terje Pedersen

      Indre Østfold Modellflyklubb

      91399490

      Comment


      • #4
        Regner med at de blir sendt med full verdi og at mva trekkes fra før betaling?


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Propellen skal være på toppen!
        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

        Comment


        • #5
          Ja de trekker av tysk mva. Det blir gjort i nettbutikken når du lager deg en bruker med adresse i norge. Så får du opp priser uten mva når du er logget inn. Sendes med full verdi ja men blir enda rimelig. Og kommer raskt levert på døra.
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment

          Working...
          X