Announcement

Collapse
No announcement yet.

High Aces/Extremeflight FW 190

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Trer høyderoret inn i sporet, deretter staben inn og får sentrert den og merket hvor jeg skal fjerne filmen. Ut med stab, bruker loddebolt med tynn spiss og skjærer filmen med den. Fjerner film, markerer trer den nesten inn og legger på epoxy. Sentrerer etter beste evne og bruker en vinkel i tillegg. Ble veldig bra til slutt.





    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #17
      Når staben er tørr setter jeg på plass selve høyderor og begge balanseror samt sideror og limer med tynn CA. Lar det tørke litt så ikke CA renner utover. I mellomtiden skrur jeg inn alle servoene. 4 Hitec 225 i vingen og en miks i kroppen, dvs sideror og høyderor. Mottaker bindes opp og skjøtekabler etc klargjøres.

      Linkene på vinge er gjenget i begge ender og kulelinker skal på. Disse var litt tighte men tok kutteren og laget litt større skrått hull i inngangen samt kjørte linken i drill og holdt kulelinker i tang og skrudde de rolig og forsiktig på. I kroppen er det gjenget stang i ene enden og justerbart feste i andre enden.













      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment


      • #18
        ____________________________
        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

        Comment


        • #19
          Ett sant nöje att följa med ett byggetråd med bra bilder og uttömmande förklaringar !

          Grattis for vel gjennomført maiden !

          Comment


          • #20
            Originally posted by FlyingPhotog View Post
            Ett sant nöje att följa med ett byggetråd med bra bilder og uttömmande förklaringar !

            Grattis for vel gjennomført maiden !

            Takk for det! En enkel ARF å sette sammen men da vet man hva man får om man kjøper
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment


            • #21
              Heisann, sitter å setter sammen en slik maskin nå. Ser at du fløy den uten hjuldører... Har du siden festet dem og hvordan gjorde du det?
              På den modellen jeg har er det bare noen x-finer profiler som holder dørene til hjul leggene, ikke skala (i den grad det er ett problem) men viktigs - vanskelig å feste skikkelig. -Dette er neppe sterkt nok når en får maskinen opp fart.
              --------------------------------------------------------
              Joar Larsen
              Forus RC Club

              Comment

              Working...
              X