Announcement

Collapse
No announcement yet.

noen intresante kit fra banggood.com

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • noen intresante kit fra banggood.com

    Banggod har ihvertfall to intresante kit. Noen som har peiling på hvem som lager disse kitene?

    En sopwith camel Page Not Found - Banggood.com

    og en tigermoth Page Not Found - Banggood.com


    Lurer på å kjøpe den camelen. den er 2cm mindre enn den hangar9 camelen jeg har fra før så da kan jeg bruke den samme saito radial motoren.

    Trenger nye vinger til hangar9 camelen og de koster 1600kr stk. så kanskje like godt å bygge en ny. blir kanskje litt lettere også den jeg har veier over 6kg
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

  • #2
    Ser jo ikke så dumme ut disse, og grei pris. Synd det bare er så mye liming:P
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      laser skjært. så er bare å sette kjærring/unger til å pusle det sammen også sprayer du over med ca hehe

      har sett det camel settet flere plasser men står ikke noe om produsent. og en annen pris
      http://www.modellhobby.com/home/7953...el-1520mm.html

      litt billigere her men mer i frakt i stedet Page Not Found - Aliexpress.com
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        De kommer fra en anonym kinesisk fabrikk som heter elerc, de leverer til mange også Hobbyking.
        Er for øvrig en detaljert byggeblogg av kamelen her med masse bilder rcbuildclub
        I følge denne bloggen er kvaliteten på settet bra og prisen er jo veldig god.

        Comment


        • #5
          Vanskelig å se hvordan den vil se ut, men den blir sikkert fin med noen 5" Williams Bros-hjul.

          Comment


          • #6
            Ser ut som det er enklere å ta av og på vinger enn Hangar 9 sin.

            Comment


            • #7
              Men nå kom jeg i kontakt med en som har vinger til hangar9 camelen liggende. så blir det nok å få nye vinger på den i første omgang
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

              Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

              Comment


              • #8
                Slutt med fri frakt ? Når jeg handlet for et par måneder siden, var det fri frakt på det meste hos Banggood og GearBest til Norge. Når jeg ser på portotakstene nå, så har det kommet på porto til Norge. Men fortsatt så lav så det utgjør lite. Ser Sverige og Danmark får fri frakt på uregistrert, men vi må betale.
                Last edited by bth; 17-10-16, 08:20.
                Bfight 210
                De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                Phoenix RC Club

                Comment


                • #9
                  ser det har blitt litt porto på litt større ting ja. mens på små ting som mottakere og sånt er det fortsatt fri frakt
                  Tom Nohr
                  Tennisveien 9
                  2450 Rena

                  Frsky taranis 9+
                  Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                  Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                  + diverse små ting

                  Comment


                  • #10
                    Har 134 ordre fra BG på et drøyt år, det er kun større pakker det kommer litt frakt på, ellers er det inkludert.
                    Enkelte ting er sporing inkludert, mens en del ting kan man velge om man vil ha sporing eller ikke.
                    Da pleier det å ligge på 10-15 kr. ekstra.
                    Kjøper masse rekvisita og forbruksmateriell derfra, og er fornøyd med det jeg har fått derfra.
                    Fordelen med å droppe sporing på mindre pakker er at da kommer den rett i postkassa og ikke som rekommandert.
                    Så fort du har med sporing må du hente den på posten.... har for øvrig aldri vært noe som har vært skadd under transport eller forsvunnet, utrolig nok

                    Comment


                    • #11
                      Visste ikke at man kunne droppe sporing på småpakker, jeg velger alltid billigste, men det blir alltid sendt rekomandert. Den ene gangen jeg valgte "express" ble det sendt med DHL, uten at jeg fikk noe varsel om det. Jeg ser forøvrig at flere fly som før var fraktfrie ikke lenger er det, så noe har skjedd ganske nylig.

                      Comment


                      • #12
                        Joda, skrur det av i handlekurven, men da må du også droppe "Add shipping insurance" ellers skrur den på tvungen sporing.
                        Det som er bra er at du sparer deg for en tur på posten

                        Click image for larger version

Name:	handlekurv.JPG
Views:	1
Size:	45.4 KB
ID:	615357

                        Comment


                        • #13
                          Ah, det har jeg oversett, jeg har bare "kjørt på" når jeg bestiller. Takk for tipset. Eneste lille problemet er jo at de noen ganger sender en haug med pakker, når man bestiller litt av hvert, så man risikerer at postkassa blir full.

                          Comment


                          • #14
                            Ja de baller ofte på en del skumplast inne i posen, så om du har "standard" postkasse kan vel det skje.
                            Jeg har en sånn låsbar gigantkasse som står på bein på bakken, kan ta ut et "gulv" midt i den også så kan man dra på ferie uten at noen trenger å tømme den

                            Comment

                            Working...
                            X