Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikado Logo 600SX med oppgraderinger ++bytte?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mikado Logo 600SX med oppgraderinger ++bytte?

    Nybygget modell vurderes solgt pga av mitt ekstremt rastløse kropp og ønske om noe nytt Denne er bygget opp fra bunn med pose nye deler jeg fikk med i ett kjøp og komplimentert for å få ett komplett kit av megHele modellen utenom Canopy er original SX utgave, hadde to nye Canopy liggende og ser ikke behovet for nyeste utgaveHar og oppgradert halebommen til carbon for å få en sterkere og stivere konstruksjon, dette kan lett skiftes ut til vanlig bomModellen er og oppgradert med aller siste ramme med batterislide og lås som på SX V2, original følger med, er nyttDen har og Lynx sin swash som er mye kraftigere og kan skifte lager for service, original er med og nyHalen er og oppgradert til Spedix som er kanon sterkt og presistModellen er satt opp med følgende pent brukte elektronikk:Servoer er Servoking DS695/695i HVEsc er Kontronik Heli Jive 120+ med heatsink og vifte fra Hawk-rc for bedre kjøling(er en kjempe esc med mye krefter og koster over 4 lapper ny)Motor er Scorpion 4035 560KVGyro er primært Mini Vbar 5.3 Pro men kan og selges med Spartan VX1n med datapod for 1000,- merI og med denne har den siste typen ramme kan denne modellen lett oppgraderes til 690SX med forhøyet understell og lengre halebom om du ønsker bruke den med 690mm blader(PS-trenger da motor med lavere KV og noe høyere effekt)Det følger med 3 stk 10S batteripakker Nanotech 60-130C, det ene har en litt svak celle men funker braSom du ser av bildene er det og med ekstra canopy, ramme og en god del nye deler, ny original swash osvModellen er ny og kun testet en gang, kun skidrørene er brukt førBommen er tilpasset fra en original trex 800 carbon bom og en betydelig oppgradering, koster noen hundrelapper om du vil ha standard alu, den som fulgte med er gitt bortI og med denne er ny og oppgradert for nærmere 2300,- i tillegg til vanlig pris ønsker jeg ikke å gi den bort, den har og gode kraftige HV servoer og en svindyr overkill esc som fint takler større kraftigere oppsettJeg er åpen for bytte forslag, trenger primært nye lite og pent brukte sterke HV servoer 4 stk komplett til en stor modell og en kraftig 160/200A 14S esc i samme tilstand(Hobbywing/Kontronik/MKS/Torq/Xpert o.l er aktuelle merker)Jeg setter en pris på 8000,- her men er åpen for bud og forslag

    More...
Working...
X