Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke lader passer batteriet 2200mah?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilke lader passer batteriet 2200mah?

    Jeg har et gens ace 2200mah battery for min 450 størrelse helikopter, men jeg har ingen lader, jeg vet ikke hvilke lader kan passe min lipo? Kan du anbefale en for meg? Takk på forhånd.

    Min lipo sepcifications:
    Kapasitet: 2200mah

    Configutation: 3s1p/11.1v/3cells
    Dichagarge pris: 25C

    Gratis Plug: JST-XHR

    Koblingstype: Deans


    Click image for larger version

Name:	2200mah lipo.jpg
Views:	1
Size:	10.2 KB
ID:	638277

  • #2
    De fleste laderne på markedet kan lade ditt batteri. Noen ladere har innebygd power supply så du kan koblet den rett til stikkontakten, andre må du ha ett separat power supply da laderen er laget for fra 12 - 36 V. Hvis du ønsker å satse på hobbyen ville jeg ha gått for en kvalitets lader - les dyrere. De fleste norske og utenlandske nettbutikkene har ett godt utvalg av ladere/power supply. Selv har jeg en Imax B6 Ultimate for små batterier, den har fungerte godt på 2 og cells lipo batterier i mange år. Hyperion og Thunderpower lader bruker jeg for store batterier, dvs 10 cells lipo batterier.
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

    Comment


    • #3
      Her har du en lader som er satt ned med 50% som vil lade batteriet ditt hvis du kun har ett. Hvis du derimot har flere så vil jeg anbefale såkalt parallell lading, hvor du lader flere like batterier samtidig. Da blir denne laderen litt knapp, da den kun vil klare to om gangen.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Kyrre View Post
        Her har du en lader som er satt ned med 50% som vil lade batteriet ditt hvis du kun har ett. Hvis du derimot har flere så vil jeg anbefale såkalt parallell lading, hvor du lader flere like batterier samtidig. Da blir denne laderen litt knapp, da den kun vil klare to om gangen.
        Hadde slått til på dette tilbudet, og hatt 4-5 batteripakker som jeg ladet dagen før.
        Bfight 210
        De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
        De Havilland DH 2 skala 1/5,3
        Phoenix RC Club

        Comment

        Working...
        X