Announcement

Collapse
No announcement yet.

Airlift AS 350

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Man kommer langt med ristebokser. Jeg har noen tråder hvor jeg lakker modellfly med det. Her er en: Esm p-51d - (MFN) ModellflyNytt.no

    Comment


    • #17
      Fristelsen blei for stor. og måtte bare bruke linken tahustvedt la ut.

      Ser kroppene er tollet og på tur opp til nord. Er det Evenes som har postfordeling i nord?
      Vidar

      Div.

      Comment


      • #18
        Min post sorteres nå i Narvik. Før har det vært Fauske og Tromsø. Forandrer seg jevnlig, sikkert når de sparker folk. :P

        Comment


        • #19
          Kommer det mye toll og gebyrer på disse pakkene? Lurer på om ikke 1 stk kommer til å lande i Fauskeområdet på nyåret, ser at han har 3 stk igjen Hong Kong

          Comment


          • #20
            Det skal bli 146 kr i fortollingsbegyr og 25% av prisen på varen med frakt i MVA.

            Comment


            • #21
              Så ut til å bli 443.- . Pakken kom i dag, har sendt fruen med handleliste var blomkål helikopter gulrøtter osv..... så får vi se.
              Vidar

              Div.

              Comment


              • #22
                Jeg har enda ikke fått mitt skrog. Sortert i Oslo på onsdag.

                Comment


                • #23
                  Kanskje vi får varene etter hvor langt nord vi er.Det meste går jo via Fauske/Narvik til Mo.
                  Vidar

                  Div.

                  Comment


                  • #24
                    Den har ikke blitt sortert i Narvik enda. Jeg bestilte jo min 14. november, så det er litt kjedelig.

                    Comment


                    • #25
                      Nå ligger det og venter på meg på posten.

                      Comment


                      • #26
                        Kontrolløren har akkurat godkjent varen.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Bra kvalitet på støpen. Bedre enn jeg har sett på noen fly, men skjøtene må fylles litt.

                          Understellet er plassert feil. Det er ganske tydelig. Særlig fremste bena er altfor langt frem, og skal egentlig være rett ned fra bakkant av vinduet. Jeg tror ikke jeg gidder gjøre noe med de bakre, for de er nær der d skal være, og krever stort inngrep for å modde.

                          Her er bilde av en full size:
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            Jeg 3D-printet forlengelse til fittrinnet. Skal fylle mellom delene med epoxy så det blir én del..
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Sånn. Da er det gjort. Det ble bedre, og var ikke vanskelig. Jeg bare flyttet plastblokkene til understellet litt bak og lagde et passelig hull på hver side.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Og en pilot. 3D-printet i skala 1:8 og lakket. Funnet på Thingiverse: PILOT (1:6) by MaxGrueter
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X