Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sender ikke HK batterier til Norge lengre?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sender ikke HK batterier til Norge lengre?

    Eller er det noe feil med siden til HK akkurat nå?
    Audun

  • #2
    Sida deres er helt på trynet for tiden. Du må følge med på hvilket varehus som står på varen i handlekurven. Og den kan forandre seg hvis du går tilbake til kurven senere.

    Comment


    • #3
      Ser at det ikke hjelper og skifte mellom Kina og EU varehuset heller. Ser de har endret på checkout-siden etter at jeg handlet der sist for noen uker siden. Muligens noe feil, men jeg blir ikke overrasket om det er riktig heller. Syns Hobbyking har vært vanskelige hva gjelder frakt av batterier lenge. Selv instrumenter eller andre ting som inneholder små lithium knappeceller, så er det fy fy.

      Ett batteri i handlekurven så var plutselig eneste frakt alternativ $70 osv..

      Mens en del andre ikke har de tullete batterireglene.
      Spørs hvor store pakker du skal ha, men jeg har god erfaring med de Infinity LiPo-pakkene de selger på Banggood.com, men de har ikke større pakker enn 6S mener jeg.
      Frakt er stort sett inkludert i det meste du ser der.

      Comment


      • #4
        Problemet er at jeg trenger 3S LiFe, og det er det lite av andre steder... Får sjekke litt rundt.
        Audun

        Comment


        • #5
          Originally posted by AudunT View Post
          Problemet er at jeg trenger 3S LiFe, og det er det lite av andre steder... Får sjekke litt rundt.
          De har det også, men jeg aner ikke noe om kvaliteten på det.
          Page Not Found - Banggood.com

          Comment


          • #6
            Hvorfor ikke 3s A123 fra Geir Flesche?
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment


            • #7
              Fordi jeg ikke hadde tenkt så langt Og litt på grunn av at nettsiden ble oppdatert sist i 2008, og det innbyr ikke akkurat til handel. Dessuten står det ikke noe på siden hans om at det er et produkt han selger. Derfor, altså
              Last edited by AudunT; 16-11-16, 22:15.
              Audun

              Comment


              • #8
                Puttet et tilfeldig lipo batteri i kurven, og fikk opp både UPS og FedEx som før. Så for meg virker det som de fortsatt sender.

                Comment


                • #9
                  Fungerte i dag, batteri bestilt.

                  Har opplevd tidligere også at fraktalternativene som er tilgjengelige varierer fra dag til dag.

                  Forøvrig er ikke jeg noen stor tilhenger av HK, og handler batterier fra Elefun eller direkte fra Gens Ace når jeg kan. Akkurat LiFe er det dog HK som har best utvalg av, og når det er akkurat det Kingtech ECU'en skal ha, så blir det sånn.
                  Audun

                  Comment


                  • #10
                    Jeg må si at jeg handler mer og mer fra Banggood, selv om de nå har innført frakt på en del ting som før hadde fri frakt, som regel fly. Aliexpress og ebay blir også brukt, HK er rett og slett ikke billigst lenger, skjønt de tilbyr jo feks DHL frakt på småting. Bestillte nettopp noen NTM motorer på salg, og betalte 15$ i frakt med DHL.

                    Comment


                    • #11
                      Handler masse smårekvisita fra banggood, veldig bra priser inkl. frakt.
                      Typiske forbruksvarer som lukehengsler, batterikontakter, servokabler, alu-servohorn, bensintanker/filter, stripsfester, Velcro-straps, borrelåsbånd, dobbeltsidig tape, dronedeler. små-elektronikk etc. etc. lista er lang.

                      Covering i 5 meter ruller for 129 kroner, og den funker helt fint!. Men de har bare 9 forskjellige varianter.
                      166 ordre siden juni i fjor

                      Comment


                      • #12
                        Bestilte blant annet batterier fra HK på lørdag og de kom i dag. Null stress.
                        Må bare, som tidligere nevnt, passe på at man endrer alt til International Warehouse i handlekurven.
                        Mvh
                        Morten Aase

                        Comment

                        Working...
                        X