Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lot nostalgien overta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lot nostalgien overta

    Kjøpte en Webra 61 RCG som jeg hadde da jeg var ung... Men selger tar seg betalt for å momse den inn i Norge i tillegg. Er dette noe som er vanlig eller har jeg blitt lurt igjen ??

    Click image for larger version

Name:	Webra Speed .61 RCG (danny.act).jpg
Views:	1
Size:	59.3 KB
ID:	638298
    Balsa

  • #2
    Har kjøpt ett par ting på ebay som har inkludert norsk mva, har fungert greit det. Betal med paypal, så gjør det ikke noe om du blir lurt

    Comment


    • #3
      Ok. Takk for tipset
      Balsa

      Comment


      • #4
        Husker ikke at den var så liten Flott lyd husker jeg, men dårlig opptak.

        Click image for larger version

Name:	20161201_095253.jpg
Views:	1
Size:	168.0 KB
ID:	615641

        Balsa

        Comment


        • #5
          gamle flyplassen i Mjøndalen jo
          Rune Gjelsnes
          Vikersund
          92624841

          Comment


          • #6
            Morsomt med gamle motorer. Har fått tak i en Webra 1,5 cc dieselmotor som jeg skal få snekra sammen et linestyrt fly til. Hadde et slikt oppsett som guttunge så det skal bli morsomt å prøve om en fremdeles behersker den teknikken.

            Comment


            • #7
              Et eller annet sted i kjelleren i barndomshjemmet mitt ligger det en webra diesel.
              Husker den sykehuslukta av nafta enda, kompresjons-skrue på toppen og en enkel gasser.

              Alltid artig med gamle motorer og tekniske ting generelt, men lukta av både nafta og fuel savner jeg ikke.
              Nå går det kun i bensinmotorer (på alkylat) og noe elektro for min del.

              Comment

              Working...
              X