Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kvalitetsmotorer/esc'er til en overkommelig pris?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kvalitetsmotorer/esc'er til en overkommelig pris?

    Hei

    Har en stund kjøpt mye av elektronikken min på banggood, men nå er det nok. Prisene er gode men kvaliteten er deretter.

    Så isteden for og kjøpe 10 billige esc'er så tenkte jeg å kjøpe en god esc (og motor) som kan vare lengre, og som ikke kortslutter så fort batteriet er plugget inn.


    Hva slags merker vil dere anbefale her inne? Av God kvalitet til ok pris?
    Sindre Aamodt

  • #2
    Vel de eneste elmotorer jeg ikke har klart å ødelegge er HACKER. Det samme kan vel sis om ESC er fra CASTLE CREATIONS.
    Det finnes sikkert mye annet bra men dette her funket for meg.
    Det beste er nå uansett å bruke en forbrenningsmotor istedenfor dette elektrotjafset

    Comment


    • #3
      Sorry, men hvis det faktisk kortslutter når du plugger i batteriet, så er det jo helt klart polene byttet om, så jeg håper du ikke har loddet selv. Har selv mye fra både banggood og Hobbyking, og har aldri kortslutte noe, ei heller brent noe annet enn med uvettug bruk. Men begge, særlig Hobbyking tilbyr jo utstyr av god kvalitet. SK3 motorene deres påstås av flere å være de samme som Hacker selger, bare i andre farger. Det vet jeg ikke noe om, men det er i det minste gode motorer. NTM serien deres bør du kanskje styre unna, der er det mange som klager på ubalanse og dårlige kulelagre (mine har fungert greit), mens XP serien er mye for pengene.

      Comment


      • #4
        Hei og takk for svar!

        De esc jeg har fra banggood har kostet 30 kr, og ja jeg har loddet selv med polene på riktig sted.

        Er nok noe med der at jeg hat betalt 30 kr for de og hatt kvaliteten deretter.

        Det jeg vil frem til er om det finnes noe ok esc til ok pris (100-300 kr) hobbyking plush serie har jeg faktisk god erfaring med, men dessverre solgte jeg de med en drone jeg hadde engang.


        Motoren fra banggood har faktisk vært gode, men opplevd at kabelen ryker ved inngangen inn til motoren.
        Sindre Aamodt

        Comment

        Working...
        X